Gå til innhold

Uff denne krigen mot IS har gjort meg kald.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke kald mot de mage flyktninger og uskyldige son blir rammet av denne krigen . Jeg jobber i en jobb hvor jeg er i kontakt med barn som er oftere i denne krigen og ser hvordan de er påvirket stakkars barn og foreldre.

Men i dag leser jeg om ei 15 år gammel jente som har vært "fanget" hos IS og klarer ikke å ha sympati.

Men jeg har vondt av foreldrene til jentungen.

Anonymous poster hash: 480dd...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarer ikke å ha sympati med en jentunge som antakelig er serievoldtatt og ødelagt? Hvorfor havner hun utenfor din "uskyldige"-kategori?

Skrevet

Du har mer sympati med foreldrene enn offeret?

Jeg kan skjønne at man på en måte beskytter seg selv mot å ta inn over seg all grusomhet som skjer, men det var da en merkelig ting, å hoppe over et offer for så å føle medlidenhet med foreldrene?

Skrevet

Og hvorfor "fanget"? Tror du hun var der frivillig?

Skrevet

Hva med foreldrene til de is folka?

Anonymous poster hash: 20416...31d

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor sympatien din blir prioritert slik som den blir. Hvorfor i alle dager klarer du ikke ha sympati med en jentunge som tilbringer ungdommen sin med barbarer? Hvorfor sympatiserer du med foreldrene? Hva har de tapt som 15åringen ikke har tapt? Og hvorfor skriver du "fanget"? Er hun dee frivillig med full returrett eller er hun fanget?

Mye med innlegget ditt jeg undrer meg over ser jeg. Hadde kanskje hjulpet om jeg visste hva du faktisk leste.

Skrevet

Ok, men synes du skal finne den en annen jobb da - finn deg en jobb du engasjerer deg i og brenner for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...