Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 En video av en farci Syria som holder sine 2 døde døtre ! Klemmer og kysser og vil ikke gi slipp De er ikke eldre enn 4/5 år gamle ! Så mye lidelse ! Blir kvalm bare av tanken på at dette kunne skjedd meg også Er så deppa , kvalm , sint og utrolig frustrert ! Anonymous poster hash: 71349...70a
TinaK 1990 Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Ja, jeg vet. Ubeskrivelige smerter....helt uvirkelig fra vår verden.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Sliter med å holde tårene tilbake nå. Hadde blitt knust av å se det bildet. Er så grusomt. Ser på nyheter at Bergen har gitt en million kr for å hjelpe de, og flere folk klager fordi "det går av skattepengene deres, vil heller hjelpe nordmenn" osv. Blir så provosert! Anonymous poster hash: e245a...831
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #5 Skrevet 15. desember 2016 Hele situasjonen er forferdelig. Og det vi ser er bare en brøkdel av det... Jeg fatter ikke hvordan den vestlige verden kan la noe sånt skje uten å foreta seg noe som helst? Vi sitter bare og ser på, og det hele føles utrolig kjent..vi snakker utryddelse av hele land. Anonymous poster hash: 7682a...638
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Helt forferdelig. Føler meg totalt maktesløs. Støtter alle de organisasjonene jeg kan økonomisk, men likevel betyr jo ikke det stort.. Anonymous poster hash: e0d75...e61
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #7 Skrevet 15. desember 2016 Det er forferdelig 🙁😢 Jeg kan ikke, uansett hvor hardt Jeg prøver, klare å sette meg inn i hvordan de må ha det, de uskyldige der nede... Så grusomt er vel bare forbokstaven... Men at ingen hjelper, er ikke sant... Både røde kors, røde halvmåne, norsk folkehjelp og de hvite hjelmer hjelper til... Det kan de med de midlene blandt annet vi støtter de med. Men når djevlene driter i våpenhvile og ambulansene blir beskutt, så er det faktisk ikke så lett å få reddet ut sivile... Organisasjoner som prøver å hjelpe, kan nemlig ikke hjelpe med noe som helst når de blir drept de også 🙁😢 Anonymous poster hash: 1a9c4...ea8
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #8 Skrevet 15. desember 2016 Maktesløs er virkelig ordet som oppsummerer følelsen man sitter med. Anonymous poster hash: cf8c3...d4c
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #9 Skrevet 15. desember 2016 Det er forferdelig 🙁😢 Jeg kan ikke, uansett hvor hardt Jeg prøver, klare å sette meg inn i hvordan de må ha det, de uskyldige der nede... Så grusomt er vel bare forbokstaven... Men at ingen hjelper, er ikke sant... Både røde kors, røde halvmåne, norsk folkehjelp og de hvite hjelmer hjelper til... Det kan de med de midlene blandt annet vi støtter de med. Men når djevlene driter i våpenhvile og ambulansene blir beskutt, så er det faktisk ikke så lett å få reddet ut sivile... Organisasjoner som prøver å hjelpe, kan nemlig ikke hjelpe med noe som helst når de blir drept de også 🙁😢 Anonymous poster hash: 1a9c4...ea8 Jeg burde presisert at jeg IKKE mente at organisasjoner osv. ikke hjelper til. Jeg snakker om de med politisk makt, militære styrker osv. Anonymous poster hash: 7682a...638
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #10 Skrevet 15. desember 2016 Jeg burde presisert at jeg IKKE mente at organisasjoner osv. ikke hjelper til. Jeg snakker om de med politisk makt, militære styrker osv. Anonymous poster hash: 7682a...638 Norge deltar militært i kampen mot IS. Anonymous poster hash: ddda4...5e2
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #11 Skrevet 15. desember 2016 Jeg burde presisert at jeg IKKE mente at organisasjoner osv. ikke hjelper til. Jeg snakker om de med politisk makt, militære styrker osv. Anonymous poster hash: 7682a...638 Det er en vanskelig situasjon å hjelpe i. Vesten er jo på en måte de som har startet det hele i 2003, så kom den arabiske våren. Og det vi ser i de andre landene ved den arabiske våren er ikke at det er har blitt mer fritt enn det var med diktatorene. Begynte kanskje litt feil når vestlige makter utstyrte opprørere med våpen. Hadde kanskje vært bedre at vi for engangs skyld støttet lederen i et land. Og heller påvirket den sittende makten til å holde fri valg etc... Det er helt klart situasjonen der nede er utrolig trist og ja det er uskyldige i dette som lider, men det blir og ganske feil at man skal blande seg inn militært i alle lands konflikter. Bare se på Europa - det er mange år med krig osv som har gjort landegrensene vi har har blitt slik. Midtøsten og mange land i Afrika spesielt har ikke hatt den samme mulighten til det. Det er den de bruker nå. Vet det er kynisk, men sånn er verden. Noen må vinne. Anonymous poster hash: 6367c...d29
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Skrevet 15. desember 2016 Hvor så du dette? Anonymous poster hash: d9589...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå