Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Uansett hvor jeg har jobbet/gått på skolen MÅ jeg bli betatt av noen jeg jobber med eller går i klasse med. Utrolig slitsomt! Og er det ikke mannfolk som passer er det ei jente som plutselig blir grusomt sjarmerende. (Kjent henne litt hele livet, aldri tenkt tanken en gang...?) Vi skal gå i samme klasse frem til våren, håper det går over før det. Klare jo ikke å konsentrere meg!😖 Andre som har det sånn? Hvorfor kan jeg ikke bare ha et normalt forhold til alle kollegaer/medstudenter? Anonymous poster hash: 82ee3...e34
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Høres ut som om du er avhengig av oppmerksomhet av andre? Hva er det du savner i livet ditt siden du alltid må fokusere på andre? Eller ønske oppmerksomhet fra andre? Er det ikke nok å bare være, fokusere på jobben din eller skolegangen din og livet ditt ellers? Kan hende jeg er helt på jordet, stiller bare spørsmål som kanskje kan føre deg nærmere svarene du søker. Anonymous poster hash: 44629...96d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Høres ut som om du er avhengig av oppmerksomhet av andre? Hva er det du savner i livet ditt siden du alltid må fokusere på andre? Eller ønske oppmerksomhet fra andre? Er det ikke nok å bare være, fokusere på jobben din eller skolegangen din og livet ditt ellers? Kan hende jeg er helt på jordet, stiller bare spørsmål som kanskje kan føre deg nærmere svarene du søker. Anonymous poster hash: 44629...96d Tror kanskje du kan være inne på noe. Oppmerksomhet og bekreftelse på st jeg er bra nok er noe jeg alltid har hatt stort behov for. Har du noen tips som kan gjøre at jeg slutter å bli betatt hele tiden..? Anonymous poster hash: 82ee3...e34
Sang83 Skrevet 16. desember 2016 #4 Skrevet 16. desember 2016 Hei Hi.... Har alltid hatt det på samme måte som deg. Syns det er veldig rart at jeg liksom har blitt betatt av noen om det er på jobb eller skole. Mennesker er jo skapt med vilt mange følelseaspektre! Har lært å leve med det. Det som jeg finner morsomt er at det har vært spennende. Nå som jeg er i et trygt og varmt forhold blir jeg ikke betatt av andre på samme måten og det er digg. Jeg tenker da at jeg bare syns det har vært spennende og morsomt. Trenger ikke være så mye mer enn det alltid🤗 Stå på HI👫👭👬
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå