Gå til innhold

Noen som tror på himmelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på korleis det isåfall blir med enkemenn som finner seg ny kone. Kven treffer han igjen i himmelen?

Anonymous poster hash: 6df4c...84a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror slettes ikke på himmelen, men hvorfor kan ikke enkemannen møte igjen begge der isåfall? 

Anonymous poster hash: 4d31c...3af
Skrevet

Blir det ikkje trekantdrama da? Eller har alle individuell opplevelse av kva som skjer? :D

Skrevet

Hehehe selvfølgelig fins det ingen himmel;) du kan ikke har en "opplevelse" heller for hjernen er også død vet du;)

Skrevet

Jeg tror at når man kommer til himmelen, så vil andre tanker være i fokus. Velvære og avslappethet. Alt godt.

Kjærester, mann, barn, familie - blir ikke på samme måten som her.

Alle i himmelen vil være som familie å regne :)

Det er godt å ha en slik tro. Og skulle man ta feil, hva gjør vel det? Hva er alternativet, liksom :) Går ikke glipp av noe her nede uansett om jeg tror :) 

Anonymous poster hash: f2179...328
Skrevet

Jeg har alltid trodd at himmelen er "individuell", og ikke kommer til å oppleves likt for noen. Hvem vi møter er opp til hvem vi ønsker å møte og hvordan der er eller ser ut er i forhold til hva den enkelte synes er "himmelsk". Ingen grenser, på en måte 😇💕

Anonymous poster hash: 1b3c0...23e

Skrevet

Jepp. Men da er vi alle sammen en del av lyset og kjærleiken. Så så betyr ikke hvem som er hva til hvem noe, vi er alle sammen ett. 

Anonymous poster hash: 912ba...3f7
Skrevet

Lurer bare på korleis det isåfall blir med enkemenn som finner seg ny kone. Kven treffer han igjen i himmelen?

Anonymous poster hash: 6df4c...84a

Han treffer begge konene, så sant de alle tre kommer til himmelen. I himmelen finnes ikke sjalusi eller vonde følelser. Alt er bare godt og himmelsk ❤️

Anonymous poster hash: 42194...935

Skrevet

Nei.. det er bare ønskedrøm.

Anonymous poster hash: 121c2...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...