Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Jeg har malerkunst som hobby og bruker mye tid på det. Synes det er utrolig fantastisk å få tankene overført på kanvas. Dette har jeg lært ved hjelp av noen youtubevideoer og litt fantasi. Tenker mye på å ta bachelor på billedkunstner faget. Spørsmålet blir da: HVA kan jeg jobbe med etter fullført studie? Kan man evnt. bli lærer i kunst og håndverk, eller må man ha studert pedagogikk ved siden av? Er det verdt det? Jeg behøver ikke å bli rik av det, bare det at lønnen er tilfreds! Noen med litt erfaring? Takk for svar! Anonymous poster hash: 454b7...710
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Ingen svar å få HI Anonymous poster hash: 454b7...710
Superdolly Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Jeg vet ikke så mye om kunststudier, men for å være lærer i kunst og håndverk må du kunne mye mer enn å male. Du kan jo lese læreplanen. Den ligger på www.udir.no. I tillegg tror jeg det skal godt gjøres å få en full stilling med bare kunst og håndverk, så du må nok regne med å undervise i noen andre fag i tillegg.
Nyttårs barn Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Du kan sikkert få noe som lærer om du også har ped. Men det er nok lurt å ha også andre undervisningsfag
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Om du tar kunst og håndverk med pedagogikk (finnes som bachelor og master på uia) kan du jobbe på kulturskole, kunstfag vgs osv Anonymous poster hash: 3725a...4a8
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2016 #6 Skrevet 15. desember 2016 Takker for gode svar! HI Anonymous poster hash: 454b7...710
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå