GÃ¥ til innhold

Paprika skal gifte seg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grattis 😳

Anonymous poster hash: 3a1b9...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullstendig galskap 😳

Anonymous poster hash: ac2d0...7fd

Skrevet

Forstår egentligt ikke at vi blir så overrasket hva den dama finner på.

Alt går jo i ett rasende tempo...selvfølgelig veldig kjekt at hun har funnet kjærligheten igjen.

Men flytte i sammen og forlove seg innen 2-3 mnder ..med 3 unger..nei det er galskap...

Anonymous poster hash: 5aebf...c26
Skrevet

Vel.. jeg har mine tvil på om det blir bryllup..

Anonymous poster hash: f60ed...0a4

Skrevet

Ble greit oppsummert på Kvinneguiden. Lilas far og VP blir dermed begge steforeldre til den stakkars datteren til Kim.

Anonymous poster hash: 55e9f...925
Skrevet

Har ikke hun gått gjennom et helvetes styr med DNA test osv for å få på papiret hvem som er faren og dermed bidrag? Så skal ungen plutselig adopteres av stefar?

Anonymous poster hash: 603ef...3ce

Skrevet

Aldri fulgt med på bloggen hennes eller noe, men bare av å lese her inne på forumet så blir jeg rimelig forvirret. Syns jeg stadig vekk leser om denne paprika, nye hus, nye barn, nye menn... man må vel følge med på bloggen hennes rimelig ofte om man ønsker å følge med i svingene.

Anonymous poster hash: 2bd8f...130

Skrevet

Det er lov å bruke huet! Og det er lov å tenke på barna 😱 De har på to år vært gjennom to opprivende brudd, og de har flyttet tre ganger. Nå skal hun gifte seg med en type hun har kjent et par måneder. Dritsmart.....!

Anonymous poster hash: 083e2...315

Skrevet

Med Tomat eller Agurk?

Anonymous poster hash: de6b7...aeb

Skrevet

Med Tomat eller Agurk?

Anonymous poster hash: de6b7...aeb

😂😂😂😂😂
Skrevet

På hvilket grunnlag mener du at BV skal blande seg inn? Blir barna vanskjøttet? Slått? Ser far denger løs på mor? Narkotikabruk? Misbruk av alkohol?

Anonymous poster hash: a1dae...86d

Hun drikker jo offentlig på snap når hun har en to måneder gammel baby😜 I tillegg reiser hun bort 3 dager mens hun ammer og hun er ikke fylt tremåneder en gang... i tillegg eksponerer hun barna sine mest personlige ting over hele nettet.

Skrevet

Hun drikker jo offentlig på snap når hun har en to måneder gammel baby I tillegg reiser hun bort 3 dager mens hun ammer og hun er ikke fylt tremåneder en gang... i tillegg eksponerer hun barna sine mest personlige ting over hele nettet.

Er det lovpålagt å amme til kidden er 3 år? Eller å ikke ha den på overnattning før den er 18 kanskje?

Anonymous poster hash: a1dae...86d

Skrevet

Jeg tror barna KAN få en reaksjon på dette på et eller annet tidspunkt.

Min mor husket med gru alle kjærestene til sin mor i oppveksten.

I tillegg blir alt delt offentlig her. Det kan jo ikke være bra for barna!

Fint hun er/sier hun er lykkelig og alt det der. Men MÅ det deles over alt! Jeg tror bloggebarna og deres foreldre kommer til å få en smell om noen år. På en eller annen måte.

Hadde vært veldig flau om min mor/far hadde holdt på slik. Nå begynner disse barna bli store. Hvem vet hvordan det vil bli på ungdomsskolen og div. sosiale arenaer. Barn kan være stygge mot hverandre.

Anonymous poster hash: 4d78f...830

Skrevet

Galskap! Stakkars barn. Flytte hit og dit, nye mannfolk inn og ut av heimen...

Anonymous poster hash: 0a24b...087
Skrevet

Hva jobber den nye kjæresten med? Virker jo som han går hjemme sammen med henne?

Skrevet

Hva jobber den nye kjæresten med? Virker jo som han går hjemme sammen med henne?

Lurer jeg også på?

Anonymous poster hash: d438e...8fe

Skrevet

Hahaha... For noen patetiske høns dere er. Dib er fantastisk underholdende 😂 Det hender jeg leser høyt herfra i lunsjen,og vi får oss en god latter hver gang.

Man vet jo at nettroll er helter på nett,mens sannheten er at de sliter både med selvbilde,selvtillit osv.

God jul damer 🎅

Anonymous poster hash: a5e12...eff

Skrevet

Hahaha... For noen patetiske høns dere er. Dib er fantastisk underholdende 😂 Det hender jeg leser høyt herfra i lunsjen,og vi får oss en god latter hver gang.

Man vet jo at nettroll er helter på nett,mens sannheten er at de sliter både med selvbilde,selvtillit osv.

God jul damer 🎅

Anonymous poster hash: a5e12...eff

Jøss, for en observasjon. Hvis det er regelen er jeg unntaket. Men det er jo greit. Lurer på hvor mange unntak vi er? Og lurer egentlig på hva som er så fryktelig patetisk her nå?

Anonymous poster hash: 8309e...ce7

Skrevet

Blir nok en gang sjokkert over skinnhelligheten til moderatorene. De er lynraske med å moderere tråder for enhver "spekulasjon", selv der "spekulasjonen" er bekreftede fakta. Men en tråd der det spekuleres i adopsjon/ikke adopsjon av økonomiske årsaker, og en blokker kalles "psyk" og "psyko" - det får stå. Er ikke det å spekulere i hennes psykiske tilstand? Og det spiller ingen rolle om hun stiller seg lagelig til for hugg!

Anonymous poster hash: 89951...6f5
Skrevet

Tråden er moderert for spekulasjoner og personangrep.

Vi er totalt avhengige av at dere rapporterer tråder med regelbrudd for å fange opp dette raskt. Vi er få moderatorer, og vil derfor ikke ha mulighet til å se akt som skjer.

Jeg er helt enig i at det er flere regelbrudd i denne tråden, som nå har blitt fjernet. Men vi er som sagt helt avhengige av at vi får rapporter på dette for at vi skal få med oss alt.

MB, moderator

Skrevet

Tråden er moderert for spekulasjoner og personangrep.

Vi er totalt avhengige av at dere rapporterer tråder med regelbrudd for å fange opp dette raskt. Vi er få moderatorer, og vil derfor ikke ha mulighet til å se akt som skjer.

Jeg er helt enig i at det er flere regelbrudd i denne tråden, som nå har blitt fjernet. Men vi er som sagt helt avhengige av at vi får rapporter på dette for at vi skal få med oss alt.

MB, moderator

Det hadde vært veldig fint hvis dere gjorde det mulig igjen å kunne si i fra anonymt. Tror nok flere hadde rapoortert da.

Anonymous poster hash: 0cc9b...0f1

Skrevet

Det hadde vært veldig fint hvis dere gjorde det mulig igjen å kunne si i fra anonymt. Tror nok flere hadde rapoortert da.

Hei, og takk for innspill.

Det har aldri vært mulig å rapportere anonymt. Det har ikke vært noen endring på dette. Det har jo skjedd en endring på Ris og Ros, men det dreier jeg jo kun om det underforumet, ikke rapportering.

MB, moderator

Skrevet

Hei, og takk for innspill.

Det har aldri vært mulig å rapportere anonymt. Det har ikke vært noen endring på dette. Det har jo skjedd en endring på Ris og Ros, men det dreier jeg jo kun om det underforumet, ikke rapportering.

MB, moderator

Men man hadde mulighet til å si i fra der, noe flere gjorde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...