Gå til innhold

Jente 11 år. Er det innafor......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innafor at jeg sier at hun skal kjøpe en spesifikk parfyme til faren sin i julegave, og at (jeg)faren sier at hun skal kjøpe en spesifikring til meg i julegave?

Det er jo uansett vi som betaler, men jeg synes det er så greit å ha en finger med i spillet.

Jenta er ikke kreativ, og hun kommer ikke på noe å kjøpe selv uansett.

Anonymous poster hash: 0bef1...04b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hva??

Anonymous poster hash: bcb32...b10

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: df655...a36

Skrevet

Er du far? Skjønte ikke helt det, men uansett kan man jo ikke bestille gaver! Om hun trenger veiledning er dere med henne på shopping og lar henne finne noe hun har lyst å gi.

Skrevet

Her hjelper vi barna litt :) Jeg veileder de når det gjelder gave til pappaen, og pappen hjelper til med gave til meg. De kommer med forslag også kommer vi med innspill. Synes det er greit at barn lærer seg å tenke på mottakeren, og tenke litt på hva som kan passe. Lillesøsteren min er 13år, og kjøpte i fjor et svært barne- plastikk-armbånd i gave til mannen min.. Han smilte selvsagt og viste takknemlighet, men synes absolutt at barn må lære å finne passende gaver, og det må vi foreldre hjelpe de med.

Anonymous poster hash: f38ea...700

Skrevet

Nei, det syns jeg ikke. Litt råd og tips, ja. Men ikke en spesifikk ting. Hva er gøy med det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...