Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Vår er nå 13mnd:) Dette er garantert sistemann så derfor jeg lurer litt på å få ut en vogn eller to nå 🙈 Vi har en liten trille som står hos besteforeldre til soving der, er ofte der Så har vi en babyzen yoyo 6+, skal til Spania i sommer så den beholder vi til den turen er over iallefall Men hjemme nå har vi en city cross 2011modell og en mountain buggy swift 2011 modell. Til nå har vi brukt city cross ute på tur og swift vognen til soving inne. Hva ville dere gjort nå med vogner?? Bruker vogn eller meis ute. Må tåle humpete vei😬 Når vi en gang får plass i bhg vet jeg at vognen må tas med frem og tilbake... og gjerne ned i huset på natten.. Anonymous poster hash: 07174...652
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Har hatt en vogn fra fødsel til de sluttet å sove på dagtid. Simovogn. Sistemann er 3 mnd Og bruker den hverdag. Skal også bruke den i bhg Når den tid kommer. Hadde en carena trille til størstemann da vi var i Syden da han var 1,5 år. Og den brukte vi på sommerstid hjemme også Anonymous poster hash: 084e9...a35
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Har to til min. City Cross fra 2010 (storesøster sin gamle) og en City mini gt. Hvor mange vogner trenger du egentlig?? Anonymous poster hash: 925af...ac9
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Har 2 vogner som også vil være i bruk når poden blir 1 år. Den nye Emmaljunga vogna skal vi bruke til babyen er 2-3 år. Bassonvogna (duovogn) etter førstemann skal brukes som barnehagevogn/ferievogn. Vi har god plass, men der er helt unødvendig i mine øyne å ha mer enn 2 vogner. Hadde vi ikle vurdert å få en baby til med tid og stunder hadde vi sendt med Emmaljunga vogna i barnehagen og kun hatt 1 vogn. Anonymous poster hash: b2682...b58
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Stokke trailz, funker til alt. Anonymous poster hash: 4e6ec...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå