Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Jeg blir gal.. 4. Året på rad nå hvor vi er syke. Barna kommer seg raskt, verre med meg som hangler hele desember. Første året var det omgangssyken og rett etter influensa. Så fikk vi atypisk lungebetennelse, så var ødelagt hele gjengen hele desember/januar. Året etter var det omgangssyken og feber. Kun 2 som ble syke, men hver sin gang og varte lenge. I år tenkte jeg at siden vi ble syke i slutten av november, så blir vi kvitt det. Men neida, forkjølelsen min gikk aldri over, og nå har det blitt bihulebetennelse og urinveisinfeksjon. Jeg føler meg helt tappet for energi, og er veldig svimmel. Så her ligger jeg da, som om at angsten og migrenen min ikke er nok.... 😔 Hjemmeværende pga sykdom ellers, så går ikke utover et arbeidssted. Men jeg føler hele jula går i vasken. Vasking og pynting er halvgjort, og etter forma å dømme blir det sånn. I tillegg får vi gjester på julaften (kun familie, men likevel). Jaja, jula kommer likevel, men så trist at sykdom skal ta fra meg all energi og glede! Og jeg som egentlig aldri blir syk.. vel, immunforsvaret mitt forsvant under fødselen av sistemann! Syk i tide og utide etter hun ble født for 4 år siden... Anonymous poster hash: 9bad3...c4d
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Jeg er mye forkjølet hele året, men ikke verre i desember egentlig. Men har en sønn som får omgangssyke hvert år i desember. Heldigvis klarte jeg å unngå å bli smittet i år, for om han har det i en dag så har jeg det i en uke. Greit å vite at det er unnagjort før jul også. Anonymous poster hash: 9b891...4e9
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Viss jeg ikkje hadde vert i permisjon, så hadde jeg vært hjemme fra jobben siden 28 nov. på grunn av syne barn mesteparten av tiden med alle fire hjemme. De er fremdeles syne, og nå har jeg fått influensa. Håpar for guds skyld at det ikkd skal vere slik hver desember!! Måtte få barnevakt for å bli ferdig med pakke kalenderen... Anonymous poster hash: 01779...992
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Kanskje dere burde kartlegge om det er noe med livsstilen dere kan endre? Maten man inntar har stor betydning for helsa. Dårlig inneluft gir grobunn for bakterier Anonymous poster hash: 25eee...8b6
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Ikke hvert år. Men for første gang er jeg sykemeldt i Desember. Lang historie så orker ikke begynne på den men ser ut som jeg skal være sykemeldt en tid til. Eneste jeg gjør er å sove. Den lille energien jeg har brukes på datteren min. Til jul ordner mamma og svigermor. Mannen pynter hus og handler gaver. Skulle så gjerne vært frisk. Håper jeg orker å være med på julekvelden. Det er mitt mål. Anonymous poster hash: 51132...813
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå