Gå til innhold

Langvarig blødning etter abort og utskrapning - dag 44.... Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg utførte en medisinsk abort 31. oktober med påfølgende blødning. Etter kraftige blødninger fikk jeg konstatert rester og det ble utført en utskrapning i midten av november. Jeg har blødd hver dag siden aborten og den siste uken har jeg blødd kraftig. Aner ikke om jeg har fått mensen oppi det hele nå eller om dette skyldes aborten. Jeg har i allefall ikke hatt noe opphold i blødningen siden abort og ustkrapning og har heller ikke hatt de sedvanlige eggløsningssmertene jeg får i forkant av mensen. 
Noen her som har erfaring med langvarig blødning etter et slikt inngrep?

Anonymous poster hash: c3ddd...b99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt lege for lenge siden! Etter utskrapning blødde jeg bare et par dager. Du bør vel uansett sjekkes for jernmangel o.l når du har blødd så lenge.

Anonymous poster hash: 29bfe...7bc

Skrevet

I dag blør jeg gjennom en grønn tampong på under en time og da kommer det store blodkoagler.. Har hørt at man kan blø kraftig første mens etter utskrapning, og kan jo være det jeg har fått nå. Før utskrapningen hadde jeg hb på 10% og lite jern, så tar jerntilskudd hver dag og føler at det hjelper.

Hadde bare så innmari lite lyst å ringe legen, ikke så veldig glad i de hvitkledde.

HI

Anonymous poster hash: c3ddd...b99

Skrevet

Ville ringt avd som utførte utskrapningen. For å berolige deg litt, sa gym tillegg at jeg ville blø mindre og mindre//slutte å blø og når blødningen begynte igjen eller økte på igjen, så var det mensen.

Anonymous poster hash: 369e4...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...