Oktoberrose Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Hei Jeg fikk diagnosen for en uke siden, og har vel alle symptomer egentlig foruten økt matlyst. Vekten raser nedover, og jeg er fortvilt. Har gått på medisinene en uke nå, og venter sånn på å føle meg litt bedre. Når vil hjertebanken, den høye hvilepulsen og skjelvingene avta?? Det eneste jeg synes har forbedret seg litt, er svettingen. Legen sa jeg kunne forvente forbedring innen 1-2 uker, og jeg skulle så gjerne ønske jeg var nærmere 1 enn 2...;( Når kan jeg forvente noe forbedring i formen her?? Jeg vet dette kan være veldig individuelt, men finner ikke så mye svar på nettet angående hvor lang tid det tar før medisinen virker. Nå tar jeg 6 Neo-M pr. dag. takknemlig for alle innspill:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Forde om verdiene på prøvene dine går ned så trenger ikke du føle deg bedre forde. Jeg fikk påvist graves for over 1 år siden men meg klarer de ikke helt å stabilisere, de skal absolutt ha meg til å slutte på neo men da fyker det rett opp igjen. Spør legen om propranolol, det fikk jeg automatisk av legen, stopper hjertebank og skjelvingene, det var virkelig godt! Anonymous poster hash: 9d065...a24
Oktoberrose Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2016 Forde om verdiene på prøvene dine går ned så trenger ikke du føle deg bedre forde. Jeg fikk påvist graves for over 1 år siden men meg klarer de ikke helt å stabilisere, de skal absolutt ha meg til å slutte på neo men da fyker det rett opp igjen. Spør legen om propranolol, det fikk jeg automatisk av legen, stopper hjertebank og skjelvingene, det var virkelig godt! Anonymous poster hash: 9d065...a24 Jeg har fått propranolol, men det virker dessverre ikke på meg. Håper de klarer å stabilsere deg snart:)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Oj, den gjør ikke det nei. Kanskje du skal snakke med legen om og øke dosen litt. Det er jo helt fryktelig å gå rundt med skjelvinger og hjertebank hele tiden, håper det gir seg til deg snart Anonymous poster hash: 9d065...a24
Gjest Tuyo Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Hei! Jeg har graves. Har nå ett år med neo og levaxin. Føler meg helt fin 😊Men jeg var kanskje ikke så sterkt plaget i utgangspunktet? Husker jeg hadde litt skjelving og hjertebank i starten. Dette er så og si borte nå ☺Jeg var mest redd for utstående øyne, men har heldigvis ikke fått det 😉 Skjelving og hjertebank forsvant etter en mnd eller så etter oppstart av medisiner. Jeg opplevde ikke ekstrem matlyst eller nedgang i vekt...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Jeg fikk betablokker og var bedre etter en ukes tid. 4 år siden. Nå er jeg helt frisk 😀 God bedring! Anonymous poster hash: 4538b...dd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå