Serepta Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Begge har masse slike gevær, og de leker mye med dem. Men slike er jo for store for alt av kasser og hyller. Det er jo noe smådeler som magasiner også. Hvordan få dette organisert og opp fra gulvet? Ender med å trykke alt inn i klesskapet når jeg vasker, men det er jo ikke så grei måte å gjøre detpå...
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Jeg hang opp noen kroker på veggen på rommet til sønnen min, og da hang nerfgeværet fint på plass uten å ta plass. Og ved siden av hang jeg opp metallbokser (gjenbruk) til smådeler. Han har vokst fra det nå, så tatt det ned, ellers skulle jeg lagt ved bilde 😊 Anonymous poster hash: fa1b7...8c9
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Jeg har kasser til det. De største geværene stikker opp, men mange kan tas fra hverandre. Det er uansett bedre enn å la det slenge rundt syns jeg. Så en kul ide på Pinterest med å bruke en plate som man henger på veggen og skrur i diverse skruer/kroker. Noe likt som en sånn "verktøyvegg". Så kan du henge geværene opp på platen. Har aldri kommet så langt at jeg har laget det da...
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 14. desember 2016 #4 Skrevet 14. desember 2016 Fant bildet. Søk på nerf gun storage på Pinterest. Mye kult!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #5 Skrevet 14. desember 2016 Nå har jeg jenter, så ingen nerf gevær, men på den ene kortveggen på rommene sine har de hyller med kroker/knagger under. Der står det esker på toppen av hylla med div oppi også henger det allverdens på krokene under. Må vel være mulig å få til noe lignende med geværer? Anonymous poster hash: d01d3...e1a
Tipp topp Skrevet 14. desember 2016 #6 Skrevet 14. desember 2016 Vi putter de i en stor blå IKEA pose.
Serepta Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2016 Fant bildet. Søk på nerf gun storage på Pinterest. Mye kult! Dette er perfekt! Takk Sjekker pinterest
smurfis Skrevet 14. desember 2016 #8 Skrevet 14. desember 2016 (endret) Fant bildet. Søk på nerf gun storage på Pinterest. Mye kult! Bare jeg som synes det der ser grotesk ut? Sønnen min ønsker seg nerf til Jul og det får han sannsynligvis, men å lage en "Våpenvegg" på et barnerom blir helt feil i mine øyne. Jeg skjønner at det er av praktiske årsaker altså og at de kun er leker, men ville ikke hatt de på utstilling på den måten der. Mulig det er knivene som gjorde det så grotesk. Endret 14. desember 2016 av smurfis
Serepta Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #9 Skrevet 14. desember 2016 Bare jeg som synes det der ser grotesk ut? Sønnen min ønsker seg nerf til Jul og det får han sannsynligvis, men å lage en "Våpenvegg" på et barnerom blir helt feil i mine øyne. Jeg skjønner at det er av praktiske årsaker altså og at de kun er leker, men ville ikke hatt de på utstilling på den måten der. Mulig det er knivene som gjorde det så grotesk. Ja, noen av disse er too much. Men med hvit eller grå pegboard, og disse gule og blå plastgeværene ryddig hengt opp tror jeg det blir ok. På jr sitt rom kommer den tavla til å henge ved siden av søte Jake og sjørøverne wallstickers (han nekter å bytte de ut, 9 år), så inntrykket blir nok ikke så voldsomt.
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 14. desember 2016 #10 Skrevet 14. desember 2016 Bare jeg som synes det der ser grotesk ut? Sønnen min ønsker seg nerf til Jul og det får han sannsynligvis, men å lage en "Våpenvegg" på et barnerom blir helt feil i mine øyne. Jeg skjønner at det er av praktiske årsaker altså og at de kun er leker, men ville ikke hatt de på utstilling på den måten der. Mulig det er knivene som gjorde det så grotesk. Enig i at knivene kanskje ikke var noe særlig å ha der... men ellers har jeg ikke så store betenkeligheter med det nei. Liker at nerf er nerf liksom... de prøver ikke å være identiske med ekte våpen.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #11 Skrevet 14. desember 2016 Nå har jeg jenter, så ingen nerf gevær, men på den ene kortveggen på rommene sine har de hyller med kroker/knagger under. Der står det esker på toppen av hylla med div oppi også henger det allverdens på krokene under. Må vel være mulig å få til noe lignende med geværer? Anonymous poster hash: d01d3...e1a Hehe, i klassen til gutten min er det flere av jentene som løper rundt med nerfgevær. Anonymous poster hash: dd4f5...a73
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #12 Skrevet 14. desember 2016 Blå ikeapose og ned i kjelleren med dem. de var gøy noen måneder. Anonymous poster hash: 0649f...e1c
amandine Skrevet 14. desember 2016 #13 Skrevet 14. desember 2016 Helt og fullstendig grotesk, synes jeg. Så godt ingen spør meg om min mening. Det hadde aldri kommet i hus her, uansett om de hadde ønsket seg det. Krig er ikke moro.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #14 Skrevet 14. desember 2016 Bare jeg som synes det der ser grotesk ut? Sønnen min ønsker seg nerf til Jul og det får han sannsynligvis, men å lage en "Våpenvegg" på et barnerom blir helt feil i mine øyne. Jeg skjønner at det er av praktiske årsaker altså og at de kun er leker, men ville ikke hatt de på utstilling på den måten der. Mulig det er knivene som gjorde det så grotesk. Nei, du er ikke alene! Skytevåpen (ja de ligner det...), er ikke noe mindre groteskt enn kniver! Prøver noen å få noe lignende inn her i hus, ryker det elegant ut igjen. Man leker ikke med våpen. Anonymous poster hash: 87c25...c70
Serepta Skrevet 14. desember 2016 Forfatter #15 Skrevet 14. desember 2016 Helt og fullstendig grotesk, synes jeg. Så godt ingen spør meg om min mening. Det hadde aldri kommet i hus her, uansett om de hadde ønsket seg det. Krig er ikke moro. Da har vi ulik oppfatning. Vi lekte mye polti og røver eller cowboy og indianer. Bortsett fra at vi laget egne spretterter og pil og buer, så går lekern ut på det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå