Gå til innhold

Datteren min er så skeptisk til en av de ansatte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte i August.

Damen det er snakk om virker som en entusiastisk og barnekjær dame. Hun sitter alltid med et barn på fanget og synger og tuller.

Barnet mitt vil ikke ha noe med henne å gjøre, gråter ved levering hvis hun er der. I dag kom hun når jeg leverte og hun ble helt stille og satt bare og stirret på henne.

Jeg har også sett at hun ofte trekker seg litt unna når jeg leverer. (Den ansatte) Om det er fordi hun også har lagt merke til at mitt barn er skeptisk og synes det er leit vet jeg ikke.

Datteren min elsker to av de andre damene som jobber der og er de der så vil hun opp på fanget og få kos. Hun gråter også når de går hjem fra jobb. Jeg hentet en gang hun jeg tror er favoritten hennes nylig hadde gått og da sto hun og gråt ved døra og ropte på henne.

Jeg synes det er litt ubehagelig egentlig og kan ikke skjønne hva greia er for det jeg har sett så virker denne ansatte som en hjertevarm dame.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Anonymous poster hash: dab64...2ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du gjøre noe da? Hun har jo noen hun liker godt der. Noen bare liker man ikke. Snakk evnt med hun det gjelder i bhg om de tenker det er noe det burde jobbes med?

Anonymous poster hash: f916f...132
Skrevet

Sånn er det bare,enkelte føler barnet seg mer trygg med enn andre.

Anonymous poster hash: a3c9a...76d

Skrevet

Slapp av hvis barnet startet i august. Min var slik mot en ansatt i lang tid. Ville ikke se på den ansatte. Gråt hvis det var den personen som tok barnet i mot om morgenen. Nå er det krise hvis denne ansatte er syk eller flyttet til en annen avdeling. Vi får høre hva den personen har gjort i barnehagen at det er bestevennen, møter vi den ansatte i butikken i fritiden så vil gjerne barnet mitt gå med den personen i stedet for oss. Kan være at den ansatte er litt mer leken enn de andre som gjør at datteren din usikker på den ansatte som voksen person.

Anonymous poster hash: e491e...507

Skrevet

Varsellamper

latterlig kommentar

Anonymous poster hash: a3c9a...76d

Skrevet

Helt normalt, HI.

Du har sikkert mennesker du føler deg mer vel med du også. ;) 

Anonymous poster hash: 52333...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...