Gå til innhold

merker det noe til "kjør sakte aksjon"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere noe til "kjør sakte aksjonen"?

De skulle markere seg idag i Bergen så var redd for å komme for sent på jobb idag,men merket ikke noe til aksjonen.

Noen andre som har blitt rammet av den?

Anonymous poster hash: a8d17...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står i kø nå, det er ingen som helst bevegelse.

Har brukt to timer, bruker vanligvis 30 minutter. Og enda er det nok en god stund til jeg er fremme på jobb.

Jeg støtter aksjonen da. 👍

Anonymous poster hash: bb701...c81

Skrevet

Mange av kollegene mine har sendt beskjed om at de står fast. Selv går jeg til jobb, så det gikk fint med meg. Men jeg møtte horder av mennesker som kom gående fordi bussen ikke kom. 

Anonymous poster hash: ee934...783
Skrevet

Har mer sympati med de som ikke rekker eksamenene sine framfor sjåførene.

Anonymous poster hash: 77681...c1a

Skrevet

Etter 2 timer på bussen er jeg snart i byen! Angrer på at jeg ikke ble hjemme

Anonymous poster hash: 1157e...688

Skrevet

1,5 timer ekstra jobbreise i dag ja. Tar vanligvis 20 min...

Men de har varslet så det er helt ok.

Anonymous poster hash: c215e...641

Skrevet

kom plutselig på nå at jeg reiste jo ikke i rushen likevel :P

Pleier å ta bussen så tidlig at jeg kom oppi rushtrafikken men tok jo bussen halv ni i dag så sikkert derfor jeg slapp unna.

Anonymous poster hash: 7e22d...fcf
Skrevet

Merker dere noe til "kjør sakte aksjonen"?

De skulle markere seg idag i Bergen så var redd for å komme for sent på jobb idag,men merket ikke noe til aksjonen.

Noen andre som har blitt rammet av den?

Anonymous poster hash: a8d17...a11

Det kan du trygt sei! Brukte 1 time ekstra til jobb, og då slapp eg nok unna det verste sidan eg ikkje treng køyre gjennom byn..... FRUSTRERENDE

Anonymous poster hash: 754de...83b

Skrevet

Er veldig tidlig på an (før 6:30) så derfor merket jeg ikke noe til den, men hører jo fra andre at de har brukt lang tid til jobb og at ting står i sju steiner, så den er nok så absolutt merkbar for de fleste som skulle på veien i morgenrushet i dag tipper jeg. Greit at dette var varslet på forhånd, selv om det er umulig å se for seg hvor store forsinkelser det ville skape, så all min sympati til de som skal rekke et fly, ha eksamen eller noe slikt - og selvsagt til de som protesterer, selv om jeg nødvendigvis ikke er enig i måten de protesterer på. Mulig de har forsøkt "alt" og føler dette var noe de måtte gjøre for å få oppmerksomhet, men likevel veldig kjipt for de som blir sitende timesvis i kø.

Anonymous poster hash: 32894...014

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...