Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #1 Skrevet 14. desember 2016 Hvilke medisin bruker dere? Bivirkninger? Jeg sliter med panikkangst og sterk angst. Men er flink til å skjule det. Men nå i det siste plages jeg veldig, så begynt å tenke på medisin. Har jo Sobril, men det tar jeg så sjelden. Kanskje kun når jeg virkelig har angst. Problemet er jo at dagen derpå så blir angsten like ille, kanskje verre. Så liker ikke å bruke det.. Noen med råd ang type medisin? Anonymous poster hash: a74c0...f8c
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #2 Skrevet 14. desember 2016 Jeg bruker quitiapin sandos, gjort det i snart et år. Hadde ingen bivirkninger bortsett fra at jeg var veldig sløv og trøtt i starten. Men det gikk over etterhvert. Den har gitt meg et nytt liv, angsten er fortsatt der men ikke så sterk, den holder den i sjakk. Men den medisinen har også tatt en del av meg føler jeg, jeg er ikke meg selv liksom, som om jeg er i en annen sin kropp. Anonymous poster hash: dee5c...472
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #3 Skrevet 14. desember 2016 Det som hjalp meg mest var psykolog. Hadde sterk panikkangst i sosiale situasjoner. Er angstfri idag. Anonymous poster hash: f39bc...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå