Gå til innhold

Hvilken/hvilke vogn/vogner har dere til ettåringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår er nå 13mnd:)

Dette er garantert sistemann så derfor jeg lurer litt på å få ut en vogn eller to nå 🙈

Vi har en liten trille som står hos besteforeldre til soving der, er ofte der :)

Så har vi en babyzen yoyo 6+, skal til Spania i sommer så den beholder vi til den turen er over iallefall :)

Men hjemme nå har vi en city cross 2011modell og en mountain buggy swift 2011 modell.

Til nå har vi brukt city cross ute på tur og swift vognen til soving inne.

Hva ville dere gjort nå med vogner??

Bruker vogn eller meis ute. Må tåle humpete vei😬

Når vi en gang får plass i bhg vet jeg at vognen må tas med frem og tilbake... og gjerne ned i huset på natten..

Anonymous poster hash: 07174...652

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har City Cross selv som brukes daglig til både tur og soving. Den er veldig god til vårt bruk, ikke mye flate asfalterte veier her så godt med store hjul og god demping :P syns også det er godt med plass til vår lange ettåring. Den blir nok beholdt så lenge han har dag-lurer og dermed trenger vogna til å sove i innimellom. Når han blir større kan det hende vi går for en enklere trille bare for å ha på turer der vi trenger gå litt fortere eller lengre enn mini klarer/orker/vil.

Har i tillegg beemo tiny travel som vi brukte i starten for å ha en "så liten som mulig" vogn mens vi brukte babybagen. Nå er den nedgradert til reisevogn så den blir iallefall beholdt til etter sydenturen i vår :P i tillegg er den også med hvis vi skal kjøre til byen og vet vi skal gå mye på handlesenter etc - lettere å ikke bumpe borti altmulig med en smalere vogn, og så har den svingbare fremhjul i tillegg. :)

Anonymous poster hash: 5b62b...8cf

Skrevet (endret)

Jeg har altfor mange... En Graco trille til ferie, en gammel Emmaljunga som jeg bruker om jeg skal gå i skogen, en Hartan Skater jeg bruker på tur på asfalt og i byen. I tillegg har vi en joggevogn, sykkelvogn, og en brio spin som brukes nå og da. Hartan og Emmaljunga brukes mest. De andre kunne jeh strengt tatt kvittet meg med.

Endret av Blondzilla
Skrevet

Hvorfor må du ha en vogn når han skal sove inne? Kan han ikke sove i senga? Vi har bare én vogn og en veldig enkel trille. Nå er mini bare 7 mnd, men det er tredje barnet, så jeg vet hva som passer til oss. Vi har Emmaljunga Edge.

Skrevet

Hat et lite utvalg vogner til min ettåring.

Simo Duo, brukes hjemme til soving og turer

Brio Smile, ligger for det meste i bilen og brukes når vi er på shopping eller tur borte.

Quinny zapp(xtra), brukt til bisltol fram til nå, men blir nok shoppingtrille heretter

Titanium Breeze, også blitt brukt til bilstol/shoppingtrille, men er den som er minst brukt nå, så vurderer å ha den hos besteforeldre så vi slipper å ta med vogn dit evt selge den for en liten slant

Emmaljunga Scooter, står foreløpig på loftet, blir nok ikke tatt i bruk før til våren.

Alle vognene, bortsett fra Brio smile, ble kjøpt til eldstemann for 7-8 år siden og er nå i bruk til nr 3. Så de er godt brukt, men fortsatt fullt brukbare. Sliter med å kvitte meg med noen, de er liksom greie til sitt bruk alle sammen. Den første som forsvinner er nok Brio Smile, den blir sikkert solgt når vi tar i bruk Emmaljungaen.

Simoen vil bli brukt som sovevogn i barnehagen etterhvert (slipper å ta den fram og tilbake)

Så oppsummert så er det nok Emmaljunga Scooter og Quinny Zapp vognene som er igjen hos hos når våren kommer. Og erfaringsmessig så klarer vi oss fint med det.

Anonymous poster hash: aa244...26a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...