Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Er det mulig å ha dette selv om det (foreløpig) bare gjør vondt noen kvelder i uka, og ikke hver dag hele dagen? Anonymous poster hash: 2fe58...e0c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Jada. Så blir det verre. Jeg kan knapt gå om morgenen. Det blir bedre utover dagen, men morgenene er er helvete. Det er jo gjerne verst etter hvile. Anonymous poster hash: a53f9...c96
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Jada. Så blir det verre. Jeg kan knapt gå om morgenen. Det blir bedre utover dagen, men morgenene er er helvete. Det er jo gjerne verst etter hvile. Anonymous poster hash: a53f9...c96 Hm. Det høres ikke bra ut. Men jeg har hatt det sånn i et par måneder uten at det egentlig blir noe verre. Så da er det kanskje heller noe annet, eller? Det gjør bare så vondt å tråkke på foten noen ganger. I hælen, og fremover langs den smale delen under foten som ligner kysten av Norge, hvis det gir noen mening. Altså ikke der det huler inn. Etter å ha tråkket på foten gjør det vondt en stund selv om jeg ikke bruker den. Det gjør ikke vondt å gå hvis jeg går på tærne. Hi Anonymous poster hash: 2fe58...e0c
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Finnes det behandling mot dette? Tror det er dette jeg har. Klarer ikke gå ordentlig på føttene om morgenen, men blir bedre etter jeg har trakket litt frem og tilbake :. Anonymous poster hash: a1b34...540
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Tøy leggmuskulaturen hver dag - både med strakt og bøyd kne. Kan være vanskelig å tøye under foten, men google litt eller prøv deg frem. Beste og mest effektive behandlingen mot plantar fascitt er trykkbølgebehandling! Ikke bruk helt flate sko. Hi, ta tak i det nå, ellers kan det bli en langvarig affære og kan ta lang tid å behandle. Foreløpig er du tydeligvis ikke så ille, så jo fortere du får gjort noe med det, jo fortere går det bort. Pass også på å begrense sukkerinntaket til ikke noe eller minimalt (det trigger betennelsesreaksjoner i kroppen) og få i deg omega3 daglig (det hemmer betennelser). Anonymous poster hash: 4a35d...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå