Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Min 9 åring er i en "pokermon-psykose" og kunne sikkert gått på jakt 7 dager i uka.... Hva er positivt? Anonymous poster hash: cc811...977
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 At han er ute og går, altså beveger seg, mens han spiller? Heller enn å sitte i ro foran en skjerm å spille. At det er sosialt, hvis flere går sammen? Anonymous poster hash: 0f8ea...7a9
gresskar Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Man lærer å "spare"...må samle mange for å kunne utvikle de. Ellers mye frisk luft. Spiller med gutten min, vi har mange gode samtaler når vi jakter. Og sosialt om det er flere. Men ingen jeg kjenner er sånn superivrig som tidligere i sommer,men vi samler noen hver dag enda....
Gemini77 Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 De er mye ute og "jakter" mye med venner på tvers av klassen. Ringer til hverandre og møtes steder. Før lekte de mer med kompisene i nabolaget. I tillegg få hunden seg mye luft for sønnen min tar med hunden vår så jeg slipper unna i ny og ne 😃
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 Oppdager Mange kunstverk som de ellers ikke ville likt merke til. Anonymous poster hash: ee650...ab5
TinaK 1990 Skrevet 13. desember 2016 #7 Skrevet 13. desember 2016 Frisk luft, sosialt - så går de nok lei en dag
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #8 Skrevet 13. desember 2016 Det er gøy. Anonymous poster hash: c0034...7bb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #9 Skrevet 13. desember 2016 Pokemon* Anonymous poster hash: 7b99c...a37
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #10 Skrevet 13. desember 2016 Barn som gjerne sitter mye i ro til vanlig er nå mye mer aktive pga pokeman jakt,å det er jo veldig posetivt Anonymous poster hash: 868f4...dc9
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #11 Skrevet 14. desember 2016 Artig, spennende, konkurranseinstinkt, du vil jo fange alle😀 Jeg begynnte pga sønnen min brukte tlf min, så ble jeg hekta selv😆😂😂😂😂. Og jeg er 40😂😂😂 Anonymous poster hash: 8cb57...6e2
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. desember 2016 #12 Skrevet 14. desember 2016 Her spiller vi hele familien, og elsker det. Det har mange genererbare sideeffekter som å lære og spare, jobbe for å oppnå noe både i form av fysisk aktivitet og tålmodighet. Konkurranseinstinktet blir jo trigget, og det er nok det som driver oss. Om du skal opp i level og hevde deg så krever det at du har god tålmodighet og standhaftighet. I tillegg er det heller ikke alltid det går som du vil på tross av at du har fanget en sjeldent pokemon med eksempelvis høy CP da det ikke er sikkert at du klarer å fange den/-de! Du må i tillegg porsjonere ut og holde igjen de beste ballene og du må se mye gå tapt for å sikre deg ytterligere når du først finner de gode og sjeldne Pokémonsene. Vi elsker det!
Øyne som ser!! Skrevet 14. desember 2016 #13 Skrevet 14. desember 2016 Frisk luft, sosialt (sønnen min er bare snart 6år så han får ikke få uten oss) Bade han og jeg spiller å han synes det kjekkeste som er er å gå rundt å fange pokemon. Av og til er pappa med som sjåfør og kartleser, da kjøper vi rundt å fanger pokemon. Vi har holdt på i noen mnd nå og han har fanget 134 pokemon og er lvl 25 og jeg har fanget 137 og lvl 27.hele familien elsker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå