Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Har en fransk bulldog som er en del av familien, og han skal også få en julegave under treet. Men som den en engasjerte hunden han er, biter han i stykker alle lekene sine. Han er veldig glad i å leke, så ja, veldig engasjert. Noen tips? Anonymous poster hash: 03ee4...064
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Julegave til et dyr?? Er ikke det.... litt.... latterlig? Anonymous poster hash: 2d27f...ac5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Julegave til et dyr?? Er ikke det.... litt.... latterlig? Anonymous poster hash: 2d27f...ac5 Det fremkom ganske tydelig av overskriften hva tråden handler om. Likevel gikk du inn her. Du gikk altså inn bare for å slenge dritt. Hvem som er den latterlige her kan jo diskuteres. 😂😂😂 HI. Min hun elsker disse tauene som er knytt sammen. Kjøp en av de største, det tar laaaaang tid å ødelegge en slik. Blir litt tråder å plukke opp da. 😊 Anonymous poster hash: 0ae0b...b04
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Det fremkom ganske tydelig av overskriften hva tråden handler om. Likevel gikk du inn her. Du gikk altså inn bare for å slenge dritt. Hvem som er den latterlige her kan jo diskuteres. 😂😂😂 HI. Min hun elsker disse tauene som er knytt sammen. Kjøp en av de største, det tar laaaaang tid å ødelegge en slik. Blir litt tråder å plukke opp da. 😊 Anonymous poster hash: 0ae0b...b04 Jeg tenkte at det måtte være en skrivefeil og gikk derfor inn på tråden. Jeg slang ikke dritt heller.. Anonymous poster hash: 2d27f...ac5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 Hunden min skal få LED-bånd til mørke vinterturer og en ny kosebamse, for kosebamser er det beste hun vet 😁 Anonymous poster hash: 7938d...102
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #7 Skrevet 13. desember 2016 Jeg tenkte at det måtte være en skrivefeil og gikk derfor inn på tråden. Jeg slang ikke dritt heller.. Anonymous poster hash: 2d27f...ac5 Hva i all verden kan være skrivefeil i overskriften som gjør innlegget helt anderledes? Hund uten d? Som da gir en overskrivt om hva man gir i gave til en dame som spiser opp alt? 😂 Anonymous poster hash: d9dee...a5a
sug lut Skrevet 13. desember 2016 #8 Skrevet 13. desember 2016 Kong? Tjukkeste utgaven av drakamp-tau?
sug lut Skrevet 13. desember 2016 #9 Skrevet 13. desember 2016 Hva i all verden kan være skrivefeil i overskriften som gjør innlegget helt anderledes? Hund uten d? Som da gir en overskrivt om hva man gir i gave til en dame som spiser opp alt? Anonymous poster hash: d9dee...a5a Det høres jo morsomt ut, da!
skinnfilla Skrevet 13. desember 2016 #10 Skrevet 13. desember 2016 Min er også fæl til å spise opp leker, mannen skal rigge opp hundegården med nye utfordringer. Bunnfrossen 1,5l flaske med vann Tykt tau med knuter og hardgummi i taket så han kan hoppe og henge,Favoritthobby😂👏🏻 Gris og gås han kan rive i biter Fleecepledd å bære rundt på ,nok en favoritthobby. Inne skal han få noen pinnsvin og store tannbørster ( sånne "bein") Har også 2 hjorteskanker i frysa han kan kose seg med i romjul og nyttår👍
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #11 Skrevet 13. desember 2016 Jeg tenkte at det måtte være en skrivefeil og gikk derfor inn på tråden. Jeg slang ikke dritt heller.. Anonymous poster hash: 2d27f...ac5 Og nå ble du enda mer latterlig. 👏🏻 Anonymous poster hash: 0ae0b...b04
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #12 Skrevet 13. desember 2016 Hva i all verden kan være skrivefeil i overskriften som gjør innlegget helt anderledes? Hund uten d? Som da gir en overskrivt om hva man gir i gave til en dame som spiser opp alt? 😂 Anonymous poster hash: d9dee...a5a Autokorrekt var det jeg mente.. tenkte denne tråden blir det sikkert mye moro i.. det er jo ikke normalt å kjøpe gaver til dyr Anonymous poster hash: 2d27f...ac5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #13 Skrevet 13. desember 2016 Autokorrekt var det jeg mente.. tenkte denne tråden blir det sikkert mye moro i.. det er jo ikke normalt å kjøpe gaver til dyr Anonymous poster hash: 2d27f...ac5 Er det ikke normalt? de fleste her gir gaver så virker normalt for meg. Eller er det du som legger normen? Anonymous poster hash: d9dee...a5a
sug lut Skrevet 13. desember 2016 #14 Skrevet 13. desember 2016 Min er også fæl til å spise opp leker, mannen skal rigge opp hundegården med nye utfordringer. Bunnfrossen 1,5l flaske med vann Tykt tau med knuter og hardgummi i taket så han kan hoppe og henge,Favoritthobby Gris og gås han kan rive i biter Fleecepledd å bære rundt på ,nok en favoritthobby. Inne skal han få noen pinnsvin og store tannbørster ( sånne "bein") Har også 2 hjorteskanker i frysa han kan kose seg med i romjul og nyttår Han høres ut som en veldig morsom hund! Hvilken rase er det?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #15 Skrevet 13. desember 2016 Er det ikke normalt? de fleste her gir gaver så virker normalt for meg. Eller er det du som legger normen? Anonymous poster hash: d9dee...a5a Herlighet! Rull inn puppen da.. Jeg har serøstnikke hørt om noen som gir gaver til dyrene sine. Dib/bim er vel ganske langt fra normen også vil jeg tro. Anonymous poster hash: 2d27f...ac5
skinnfilla Skrevet 13. desember 2016 #16 Skrevet 13. desember 2016 Han høres ut som en veldig morsom hund! Hvilken rase er det? Han er en blanding, samojed og border collie. Han er en veldig fin fyr!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #17 Skrevet 13. desember 2016 Herlighet! Rull inn puppen da.. Jeg har serøstnikke hørt om noen som gir gaver til dyrene sine. Dib/bim er vel ganske langt fra normen også vil jeg tro. Anonymous poster hash: 2d27f...ac5 Alle hundeeiere jeg kjenner pakker inn en liten gave til hunden på julaften. Godbit, hundebein etc. Til og med mine svigerforeldre. Tviler på at de er mye på DIB. I tillegg er hunden en del av familien. Her ville barna ha reagert om lillegutten vår ikke fikk en pakke. Anonymous poster hash: d9dee...a5a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #18 Skrevet 13. desember 2016 Svart kong tåler ALT ! Anonymous poster hash: e9865...ada
Liv & Røre Skrevet 13. desember 2016 #19 Skrevet 13. desember 2016 Kong. Genialt til både lek og kos. Vi fyller den med våtfor og fryser den ned. Da må han jobbe skikkelig lenge for å bli ferdig. Hvis han får den vanlig er innholdet borte på en, to, tre. Men så er han er diger Newfoundland da, så det meste forsvinner på et blunk.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #20 Skrevet 14. desember 2016 Alle hundeeiere jeg kjenner pakker inn en liten gave til hunden på julaften. Godbit, hundebein etc. Til og med mine svigerforeldre. Tviler på at de er mye på DIB. I tillegg er hunden en del av familien. Her ville barna ha reagert om lillegutten vår ikke fikk en pakke. Anonymous poster hash: d9dee...a5a Ja, OK. Jeg kjenner flere familier som har hund og de gir ikke gaver til dyrene. Gir folk gaver til katter, undulater og gullfisker også? Hamster? Anonymous poster hash: 2d27f...ac5
skinnfilla Skrevet 14. desember 2016 #21 Skrevet 14. desember 2016 Ja, OK. Jeg kjenner flere familier som har hund og de gir ikke gaver til dyrene. Gir folk gaver til katter, undulater og gullfisker også? Hamster? Anonymous poster hash: 2d27f...ac5 Kaninene og katten får en ekstra godbit ,ja😂
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #22 Skrevet 14. desember 2016 Kanksje den kan få et sånt stort, ekte bein som man kan kjøpe i dyrebutikker. De er veldig harde, og det har lang tid før hunden blir lei. Vi har ikke pleid å gi gave til hunden. De slkjønner jo ikek noe av jul likevel. Men mangjør det vel for barnas skyld, tenker jeg - de syns det e rmorsomt å gi gave til kjæledyret. Ser ikke noe galt i det egentlig. Anonymous poster hash: 45c6e...5e3
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #24 Skrevet 14. desember 2016 Alle hundeeiere jeg kjenner pakker inn en liten gave til hunden på julaften. Godbit, hundebein etc. Til og med mine svigerforeldre. Tviler på at de er mye på DIB. I tillegg er hunden en del av familien. Her ville barna ha reagert om lillegutten vår ikke fikk en pakke. Anonymous poster hash: d9dee...a5a Jeg ville også ha syns det var rart om ikke lillegutten fikk pakke. Men jeg ville ikke synes det var rart om bikkja gikk uten pakker, altså. HI: gaven bør være et dressurkurs. Anonymous poster hash: 8c0af...21d
Admin Skrevet 14. desember 2016 #25 Skrevet 14. desember 2016 Sterkeste kongen, evt finnes det flere og flere leker nå som tåler skikkelig bank så spør etter de på dyrebutikken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå