Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Har DÅRLIG PLASS inne. Har klart å få meg 3 vogner også Men jeg trenger alle! Har dem i gangen av alle steder. 1 er sovevogn i barnehagen, og de har begynt med det at jeg ikke kan ha vogna der. Pga liten plass. Med eldste kunne vogna stå der, veldig praktisk, men nå må alle ta med vognene hjem da... Den andre vogna er fritidsvogn, med gode lufthjul og kan trille i skog, på grus, osv Den siste er kjøpesentervogn med 3 hjul. Liten og nett, tar ikke mye plass sammenslått. Men denne bhg-vogna tar virkelig mye plass (emmaljunga). Hvis jeg setter opp et skur, så vil det jo være kaldt.. for kaldt.. mugg.. jordslag? TIPS? Anonymous poster hash: 0156f...3f8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Kvitt deg med kjøpesentervogna, bruk heller fritidsvogna når du skal på shopping, evt bare bæresele. La understellet til emmaljungaen ligge i bilen og ha liggedelen på vaskerommet, soverommet, boden eller noe.. Anonymous poster hash: f13b4...646
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Kvitt deg med kjøpesentervogna, bruk heller fritidsvogna når du skal på shopping, evt bare bæresele. La understellet til emmaljungaen ligge i bilen og ha liggedelen på vaskerommet, soverommet, boden eller noe.. Anonymous poster hash: f13b4...646 Men mannen tar med bilen til jobb Vi triller til barnehagen. Barnet veier 10 kilo, hadde henne på ryggen i bæresele forrige søndag og var helt ødelagt i ryggen etterpå. Bekkenet som ikke er så greit, så da er det fint med en vogn. Er så dårlig plass her! Blir matt.. men ja.. kanskje 3-hjulingen må ryke.. Får sikkert 200 kr for den Anonymous poster hash: 0156f...3f8
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Kan ikke sovevogna stå ute i bhg over natta? Anonymous poster hash: 9be49...759
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Har DÅRLIG PLASS inne. Har klart å få meg 3 vogner også Men jeg trenger alle! Har dem i gangen av alle steder. 1 er sovevogn i barnehagen, og de har begynt med det at jeg ikke kan ha vogna der. Pga liten plass. Med eldste kunne vogna stå der, veldig praktisk, men nå må alle ta med vognene hjem da... Den andre vogna er fritidsvogn, med gode lufthjul og kan trille i skog, på grus, osv Den siste er kjøpesentervogn med 3 hjul. Liten og nett, tar ikke mye plass sammenslått. Men denne bhg-vogna tar virkelig mye plass (emmaljunga). Hvis jeg setter opp et skur, så vil det jo være kaldt.. for kaldt.. mugg.. jordslag? TIPS? Anonymous poster hash: 0156f...3f8 Ville vognen vært oppbevart noe annerledes i barnehagen da? Anonymous poster hash: 807a8...f35
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 Jeg ville kvittet meg med to vogner. Både kjøpesenter- og sovevogna. Hvis du uansett må trille vogna til og fra hver dag, kan barnet like godt ha hovedvogna som sovevogn også. (Kjøpesentervogna kan sikkert ligge i bilen fast, så slipper dere å løfte vogn ut og inn derfra, om det er viktig å beholde den... Er mannen på jobb med den så har du jo alltid hovedvogna som strengt tatt kan brukes til alt, og er dere ute med bil så har dere vogn...) Anonymous poster hash: 9aa3e...6e9
TPK Skrevet 13. desember 2016 #7 Skrevet 13. desember 2016 Hvor ofte er du på kjøpesenter egentlig? Har aldri savnet en egen vogn til det, bruker Emmaljungaen der også. Du kan jo bare bruke samme vogn overalt egentlig, siden du må ta den med hjem hver dag uansett.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #8 Skrevet 13. desember 2016 Hadde også kvittet meg med sovevogna om den ikke fikk stå i bhg. Vi har også en enkel trille senteret. Men den har ikke vært brukt siden i sommer forsåvidt. Men den ligger fast i den ene bilen. Anonymous poster hash: 98cdb...f95
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #9 Skrevet 14. desember 2016 Kan ikke sovevogna stå ute i bhg over natta? Anonymous poster hash: 9be49...759 Nei. Da mugner den jo. Og blir rusten pga fukt Anonymous poster hash: 0156f...3f8
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2016 #10 Skrevet 14. desember 2016 Jeg ville kvittet meg med to vogner. Både kjøpesenter- og sovevogna. Hvis du uansett må trille vogna til og fra hver dag, kan barnet like godt ha hovedvogna som sovevogn også. (Kjøpesentervogna kan sikkert ligge i bilen fast, så slipper dere å løfte vogn ut og inn derfra, om det er viktig å beholde den... Er mannen på jobb med den så har du jo alltid hovedvogna som strengt tatt kan brukes til alt, og er dere ute med bil så har dere vogn...) Anonymous poster hash: 9aa3e...6e9 Problemet er bare at det hender barna i barnehagen (de andre som ikke eier vogna) ødelegger vognene der. Aner ikke hvorfor. Joda, kunne sikkert ligget i bilen men det hadde vært krise dersom jeg glemte å ta den ut dagen før vi skulle til helsestasjonen f.eks. pleier å sitte på med mannen hjem dersom jeg er på ærender med minste i vogn. Og da må bagasjerommet være tomt Jeg er så distré at jeg glemmer sånt 😅 surrehue uten like. Anonymous poster hash: 0156f...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå