Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Steriliserte meg for halvannet år siden for å unngå hormonprevensjon... Men siden da har mensen blitt kraftigere (blør mye) og ikke minst har heg PMS fra helvete. Heg kjenner forskjell på irritasjon som kommer av ting som er irriterende og når det er PMS. Da irtiterer jeg meg over bagateller og flyr i taket over altfor mye.  Det går jo ut over ungene når mamma er så sur.  Hva er ditt beste råd for å lette litt på dette? Jeg vil jo ikke være som en hormonell tenåring med utbrudd hver ettermiddag😟  Anonymous poster hash: 40d4f...c24
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Følger..  Anonymous poster hash: 70c86...1e0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Jeg begynte på cipralex, tar de 10 dager før mensen. Det har utgjort stor forskjell. Jeg Var omtrent handikappet av PMS  Anonymous poster hash: 8968f...082
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Har du prøvd kosttilskudd? Husker ikke navnet, men bare spør i butikken eller google hva som kan hjelpe. Ville absolutt prøvd det før jeg prøvde antidepressiva, i hvert fall  Anonymous poster hash: 1dbf2...7da
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Du som tar cipralex, tar du samme dose som de med depresjon? Har du bivirkninger? Jeg vil heller være tynn og bitchy enn feit og blid 😂  Anonymous poster hash: 70c86...1e0
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 Du som tar cipralex, tar du samme dose som de med depresjon? Har du bivirkninger? Jeg vil heller være tynn og bitchy enn feit og blid 😂  Anonymous poster hash: 70c86...1e0 Tar laveste dose. Opplever kun en bivirkning; jeg drømmer MASSE og kan huske opptil 2-3 drømmer hver morgen  Anonymous poster hash: 8968f...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå