Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 En veninne er fadder på barnet mitt. Han får aldri gave av henne til jul, men han får av alle andre fadrer. Han får av henne til bursdag, men kun dersom hun kommer i selskapet. Vi har grei kontakt, men er ikke lenger veldig nære. Stopper å prater om vi treffes. Hva synes dere? Er dette spesielt? Anonymous poster hash: de68a...840
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Kanskje hun ikke tenker at dette er normalt å gjøre? Er hun veldig ung og har ikke barn selv?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Er selv fadder til flere. Jeg gir bursdagsgave,men ikke julegave til de. Og det er uavhengig om jeg skal i bursdagen eller ikke. Men jeg har god kontakt med familiene til de jeg er fadder til. Vi møtes jevnlig. Anonymous poster hash: 9a4ad...584
Kathrine. Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Høres normalt ut, synes eg. Å gi julegaver til familie og bursdagsgaver når en går i selskap.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Ok, jeg gir selv til alle jeg er fadder på, føler det hadde vert rart om ikke. Men vi er jo forskjellige. Hun har barn selv og er 30 år. Hadde skjønt det om hun hadde lite penger men det har hun jo ikke. Anonymous poster hash: de68a...840
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #6 Skrevet 13. desember 2016 Så å være fadder handler om hvor mange gaver ungen får i oppveksten? Anonymous poster hash: aadc6...d33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå