Gå til innhold

Besøk på intensivavdeling med baby.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min bestemor ligger for døden, og jeg vil gjerne bort for å si hade. Jeg har ingen til å passe, da min familie er på vei og mannen er langveis på jobb.

Jeg må da nesten ta med min baby på 4 mnd. Er ikke snakk om lang tid

Anonymous poster hash: 93531...2e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle ikke baby være med ? Mine på 0.5 , 2 år og 6 år var med på besøk til bestefar når han lå for døden. Besøkte han 2 ganger i uken. Ser ingen grunn til å holde barna borte, så lenge det ikke er snakk om smittefare.

Anonymous poster hash: 28a82...13c

Skrevet

Hvis det er intensivavdelingen så tillater de vanligvis ikke barn under skolealder på besøk. Det er min erfaring men det kan godt være det praktiseres annerledes andre steder. Min erfaring er fra Ullevål.

Anonymous poster hash: ad420...6fe

Skrevet

Mange som tar med babyer på intensivavdeling. Det er selvfølgelig lov også for barn å besøke en de har relasjon til på int.avd. Du over her må ha hatt veldig uflaks. Hørtes rart ut. Det du må tenke på , HI, er om der er smittefare, så ikke babyen blir syk. Det går helt sikkert fint, men kan være lurt å spørre personalet gjerne på forhånd, så slipper du å dra på bomtur. Klem til deg

Anonymous poster hash: 96c36...21f

Skrevet

Jeg hadde med babyen min inn på intensivavdeling da pappa lå for døden. Babyen min var da under ett døgn gammel. Vi fikk komme inn og ta et siste farvel. Fikk beskjed om å ikke legge babyen i sengen eller ha babyen i direkte kontakt med pappa.

Anonymous poster hash: 7eeb0...94c

Skrevet

Vi tilbyr alle å ta med barn som pårørende om det er ønskelig. Ingen restriksjoner på det hos oss. For større barn, oppfordrer vi de til å ta med barna, så de ikke selv lager seg skumle bilder i hodet, men kan se hvordan bestemor eller tante ser ut med pustemaskin og slanger.

Anonymous poster hash: 8cc36...51c
Skrevet

Hvis det er intensivavdelingen så tillater de vanligvis ikke barn under skolealder på besøk. Det er min erfaring men det kan godt være det praktiseres annerledes andre steder. Min erfaring er fra Ullevål.

Anonymous poster hash: ad420...6fe

Jeg hadde med meg åtte uker gammel baby på intensiven på Ullevaal. Var der i timesvis hver eneste dag da et nært familiemedlem svevde mellom liv og død. Delte til og med rom med to andre. Fortsatte å besøke på firemannsrom på på ortopedisk uka etter. Jevnlig besøk de neste seks ukene på enerom på ny avdeling før hun kunne flyttes til lokalsykehuset. Men måtte selvfølgelig forlate rommet av og til dersom det var legevisitt eller stell.

Anonymous poster hash: d1f3e...284

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...