Gå til innhold

Hva hadde du tenkt deg i den situasjonen her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja bitte litt bakgrunns info. Jeg er ekstrem dårlig i svangerskapet og min mor hjalp meg med å sortere klesvasken. Hun sorterte og puttet alt i pose så en av oss bare kunne ta posen og sette på en vaske. Dette er en god stund siden men husarbeid går veldig tregt. Er endelig kommet til ullvasken/finvask. Putter en og en ting inn i maskinen. Plutselig dukker det opp en bh. Tenker jøss den har jeg ikke sett før..vel det er altså en bitte liten 70 a. Mine pupper er 75G så alle forstår jo at den ikke er min! Ropte på mannen og han kom og lurte på hva det var. Jeg ble jo helt satt ut og han påstår han ikke aner og aldri sett den før.

Så fyr løs damer hva hadde dere gjort/tenkt

Anonymous poster hash: 45053...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja bitte litt bakgrunns info. Jeg er ekstrem dårlig i svangerskapet og min mor hjalp meg med å sortere klesvasken. Hun sorterte og puttet alt i pose så en av oss bare kunne ta posen og sette på en vaske. Dette er en god stund siden men husarbeid går veldig tregt. Er endelig kommet til ullvasken/finvask. Putter en og en ting inn i maskinen. Plutselig dukker det opp en bh. Tenker jøss den har jeg ikke sett før..vel det er altså en bitte liten 70 a. Mine pupper er 75G så alle forstår jo at den ikke er min! Ropte på mannen og han kom og lurte på hva det var. Jeg ble jo helt satt ut og han påstår han ikke aner og aldri sett den før.

Så fyr løs damer hva hadde dere gjort/tenkt

At noe av din mors klesvask var blandet inn?

Anonymous poster hash: a9184...085

Skrevet

Mannen har vært utro?

Datter bruker bh?

Sønn fått kjæreste som bruker bh?

Altså 70A er jo det min skinnmager niese på 13 bruker.

Heller mot en naturlig forklaring.

Anonymous poster hash: 23f91...1a5

Skrevet

At noe av din mors klesvask var blandet inn?

Hæ min mors?? Hun kom for å hjelpe meg hvordan skall da hennes vask være blandet inn???

Skrevet

Mannen har vært utro?

Datter bruker bh?

Sønn fått kjæreste som bruker bh?

Altså 70A er jo det min skinnmager niese på 13 bruker.

Heller mot en naturlig forklaring.

Datteren har ikke pupper ennå sønnen vår er 4....

Skrevet

Hæ min mors?? Hun kom for å hjelpe meg hvordan skall da hennes vask være blandet inn???

Nei nei. Excuse the hell out of me. Da er det vel Lili Bendriss du bør spørre.

Skrevet

Datteren har ikke pupper ennå sønnen vår er 4....

Hvor gammel er datteren da?

Jeg husker jeg arvet en bh av storesøsteren til en venninne da jeg var 8/9 år. Sa ikke noe til mamma fordi jeg ikke fikk lov å bruke det. Hadde ikke pupper men brukte den for det. I smug.

Skrevet

Hvor gammel er datteren da?

Jeg husker jeg arvet en bh av storesøsteren til en venninne da jeg var 8/9 år. Sa ikke noe til mamma fordi jeg ikke fikk lov å bruke det. Hadde ikke pupper men brukte den for det. I smug.

Hun er 11 men hun vet hun for lov kjøpte nylig en topp til henne og hun var helt hysterisk og synes det var skummelt 😂 Så hun hadde fortalt det til meg med en gang. Dette vet jeg hadde aldri sneket den inn i ullvasken.

Skrevet

Hun er 11 men hun vet hun for lov kjøpte nylig en topp til henne og hun var helt hysterisk og synes det var skummelt 😂 Så hun hadde fortalt det til meg med en gang. Dette vet jeg hadde aldri sneket den inn i ullvasken.

Kanskje en venninne av henne har glemt den?

Havnet i hennes gymbag.

Pga str har enten mannen hatt med seg en thaidame hjem eller det har noe med datteren din å gjøre.

Holder en knapp på den siste.

Skrevet

Kanskje en venninne av henne har glemt den?

Havnet i hennes gymbag.

Pga str har enten mannen hatt med seg en thaidame hjem eller det har noe med datteren din å gjøre.

Holder en knapp på den siste.

Jeg er ingen thaidame, men har faktisk hatt 70A store deler av mitt voksne liv. Det er mange damer som er slanke og nette som bruker 70A. Full A-cup for ei jente på 11 uten pupper blir jo for drøyt...

Anonymous poster hash: 2124b...bed

Skrevet

X hans hadde det:( så er jo tross alt bekymret og hun har mast og mast på å få han tilbake

Skrevet

Du har et barn på 11 år. Det sannsynlige er selvsagt at den tilhører noen av vennene hennes. Eller fulgte med etter en gymtime eller noe.

Når du er dårlig i svangerskapet er du vel stort sett hjemme? Tenker du at mannen har vært utro hjemme med en som glemte bh sin? Eller utro ute og bh hennes havnet i ermet hans? Forstår ikke helt jeg.

Skrevet

X hans hadde det:( så er jo tross alt bekymret og hun har mast og mast på å få han tilbake

Da hadde jeg tenkt at den hadde havnet blant hans ting på en eller annen måte da det ble slutt mellom dem.

Anonymous poster hash: 5b4ca...0f1

Skrevet

Da hadde jeg tenkt at den hadde havnet blant hans ting på en eller annen måte da det ble slutt mellom dem.

Anonymous poster hash: 5b4ca...0f1

Tja vi har total oppusset siden og det ble slutt for 7 år siden

Skrevet

Tja vi har total oppusset siden og det ble slutt for 7 år siden

Men du husker fortsatt BH-størrelsen hennes?

Noen ganger, altså. Da er jeg glad over livet mitt, tross alt. Og glad for at jeg har noen ekte problemer som kan distrahere meg fra alle leke-problemene.

Skrevet

Noen ganger, altså. Da er jeg glad over livet mitt, tross alt. Og glad for at jeg har noen ekte problemer som kan distrahere meg fra alle leke-problemene.

Hvis det viser seg at mannen er utro med eksen når dama er gravid, så er det veldig ekte problem. Man leker ikke ekteskap liksom...

Skrevet

I og med at vi er rake motsetninger av hverandre og jeg kjente henne når deto var sammen og jeg er venn med henne på db så ja selvfølgelig vet jeg at hun har knøtt små pupper. En av de store gledene til min mann når vi ble sammen var jo puppene mine noe som ble nevnt omtrent 100 ganger sånt glemmer man jo ikke

Skrevet

I og med at vi er rake motsetninger av hverandre og jeg kjente henne når deto var sammen og jeg er venn med henne på db så ja selvfølgelig vet jeg at hun har knøtt små pupper. En av de store gledene til min mann når vi ble sammen var jo puppene mine noe som ble nevnt omtrent 100 ganger sånt glemmer man jo ikke

Men du er likevel sjalu og tror han boller med henne på fritida?

Skrevet

Nei tanken har faktisk aldri slått meg. Jeg har stolt 100% på han alltid og har aldri hatt tvil. Men helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg skall tro etter dette. Når jeg jobber jobber jeg skift og da er jo han hjemme alene også helger. Nå er jeg sykemeldt og vet han bare er hos meg eller på jobb. Men slik er det jo ikke ellers. Den kan ha ligget under sengen ett sted som jeg ikke har sett på lenge.

Skrevet

JEG hadde automatisk tenkt at det var noe som tilhørte en venninne av datteren eller noe datteren har lånt eller smugkjøpt. Jeg synes det er rart at du i den situasjonen automatisk blir skeptisk til mannen... Høres ut som om du har veldig tillitsproblemer og at dere ikke akkurat har noe knallforhold. 

Synes også litt synd på han som blir misstenkt med en gang... hadde det vært meg hadde jeg ikke likt det i det hele tatt, og jeg hadde heller ikke villet vært i et forhold hvor partneren min var så skeptisk til meg..

Anonymous poster hash: 251cb...ee2
Skrevet

I mange tilfeller er elskerinnen styggere enn kona. Bare fordi kona har større pupper, har jo eksen og mannen en fortid. Mimring kan tidvis føre til at ting utvikler seg, og da er puppestr irrelevant. Bare se på elskerinnene til Tiger Woods og Arnold Schwarzenegger - ikke noe å se på, i motsetning til konene.

Skrevet

JEG hadde automatisk tenkt at det var noe som tilhørte en venninne av datteren eller noe datteren har lånt eller smugkjøpt. Jeg synes det er rart at du i den situasjonen automatisk blir skeptisk til mannen... Høres ut som om du har veldig tillitsproblemer og at dere ikke akkurat har noe knallforhold.

Synes også litt synd på han som blir misstenkt med en gang... hadde det vært meg hadde jeg ikke likt det i det hele tatt, og jeg hadde heller ikke villet vært i et forhold hvor partneren min var så skeptisk til meg..

Anonymous poster hash: 251cb...ee2

Tja det er fordi jeg kjenner datteren min og hennes venner og de er veldig umodne uten en tanke på bh. Hun har i tillegg 0 antydning til pupper og ikke venninnene hennes heller. I tillegg haddd den vert altfor stor rundt ryggen. Dette er tydelig en voksen bh. Jeg for den jo rundt ryggen selv om den er mega trang ( selvsagt ikke cupen kun ryggen) i tillegg er dette en "sexy" bh og ikke en grå hverdagsting eller T-skjorte bh

Skrevet

Men i all verden? Er det eneste svaret du vil godta som sannsynlig at det sikkert er mannen din som har hatt seg med eksen? Da er det liten vits i å spørre her inne. 

Skrevet

Merket er Lise charmel så det er en dyr bh. Nei egentlig ikke men magefølelsen min plager meg. Sa egentlig til mannen i går kveld at jeg ikke tror det var han men det gnager. Litt og litt...

Skrevet

Du spør hva jeg hadde trodd.

Jeg hadde aldri i verden trodd at mannen var så dum at han både var utro og la elskerinnens bh i skittentøyet.

Datteren din har sikkert venninnen som er mer utviklet enn henne og du kommer til å å få et lite sjokk om du tror at 11 åringenes bher er grå og triste.

Men sier som Iiiiik, det virker jo som du selv har gjort deg opp en bestemt mening om hva som har skjedd. Da er det lite vi kan bidra med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...