Gå til innhold

Noen som har klippet pannelugg etter lang tid med hel lengde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å klippe pannelugg. Synes det er kult og kunne vært moro med en forandring. Har i alle år hatt lengre hår med lengde til skuldrene.

Lurer på om panneluggen vil kunne ligge greit etter så mange år med litt sideskill eller midtskill?

Noen som har gjort det, og ble dere fornøyde?

Anonymous poster hash: ec1e9...d63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! 😊 Etter en uke lå luggen helt perfekt hver dag. Håret venner seg fort til det. Jeg elsker luggen min 😊 Lykke til

Anonymous poster hash: d3ffb...082

Skrevet

Syns selv det er pent med pannelugg. Men ikke alle som kler det. Skulle gjerne hatt det selv. Men håret mitt har masse krøller og fall. Så når jeg klipper opp panneluggen min ender jeg opp med horn da den vipper seg opp på begge sider 😁

Anonymous poster hash: cbc2e...87a

Skrevet

Syns selv det er pent med pannelugg. Men ikke alle som kler det. Skulle gjerne hatt det selv. Men håret mitt har masse krøller og fall. Så når jeg klipper opp panneluggen min ender jeg opp med horn da den vipper seg opp på begge sider 😁

Anonymous poster hash: cbc2e...87a

Skrevet

Jepp! Etter en uke lå luggen helt perfekt hver dag. Håret venner seg fort til det. Jeg elsker luggen min Lykke til

Anonymous poster hash: d3ffb...082

Så bra. Må du føne den? Har du fall i håret? Har nemlig litt fall, så antar jeg må føne etter hårvask (men det gjør jeg uansett med håret nå og)

HI

Anonymous poster hash: ec1e9...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...