Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #1 Skrevet 13. desember 2016 Jeg er i uke 37. Og de siste dagene har trusa blitt så våt (beklager detaljer). Hvordan vet jeg om det er fostervann som lekker eller bare økt utflod? Anonymous poster hash: b2e9e...7e5
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #2 Skrevet 13. desember 2016 Du kan ta på deg en sort truse. Fostervann tørker og blir usynlig i trusen, utflod tørker og blir hvitt i trusen. Jeg merket det fordi det aldri tok slutt, satt på do og tisset, tørket meg, og tørket meg, og tørket meg, og tørket meg..... Det fortsatte å bli litt vått på papiret uansett hvor mange ganger jeg tørket meg. Jeg tenkte da det kunne være fostervann, jeg hadde veldig mye kynnere og kroppen var så uggen og rar. Gikk og la meg, tok tiden på kynnerne og det viste seg at de kom helt regelmessig hvert tiende minutt. Kanskje det er rier tenkte jeg da. Etter et par timer reiste jeg meg opp og knepp sa det, og fostervannet fosset ut. Vips tok riene seg opp også. Dette var 14 dager før termin, barnet kom ikke før neste dag, 13 dager før termin. Om du er veldig usikker kan du ringe jordmor, de kan sjekke om det er fostervann med en strips. Anonymous poster hash: 01685...c49
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #3 Skrevet 13. desember 2016 Ta på en svart truse. Etter en stund når den er litt våt lar du den tørke. Hvis det etterlater hvite merker er det fostervann tror jeg. Google for sikkerhets skyld. Eller ring føden og spør. Anonymous poster hash: 1d6aa...710
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 Ser ut som jeg tok feil, blir det hvitt er drt ikke fostervann. Anonymous poster hash: 1d6aa...710
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #5 Skrevet 13. desember 2016 Tusen takk. Da prøver jeg svart truse 😊 Anonymous poster hash: b2e9e...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå