Gå til innhold

Eva Braun

Anbefalte innlegg

Skrevet

var en ubegavet og nokså selvopptatt gås som til slutt ble gift med en aldrende diktator, før de begge skjøt seg.

Fin historie.

Anonymous poster hash: 38780...c52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste hadde egentlig vært om Eva Braun skjøt seg selv.

Anonymous poster hash: 3f3d7...27c
Skrevet

var en ubegavet og nokså selvopptatt gås som til slutt ble gift med en aldrende diktator, før de begge skjøt seg.

Fin historie.

Ikke så verst for en gås at noen på et nettforum tenker på henne 70 år etter hennes død. Ingen vil gjøre det samme for verken deg eller meg.

Anonymous poster hash: 608bb...6b1

Skrevet

Ikke så verst for en gås at noen på et nettforum tenker på henne 70 år etter hennes død. Ingen vil gjøre det samme for verken deg eller meg.

Anonymous poster hash: 608bb...6b1

Joda. De vil tenke på meg. Men ikke som gås.

Skrevet

Enig, merkelig dame hun Braun

Men hun har sine fans, ser jeg.

Skrevet

Men hun har sine fans, ser jeg.

Hun russeren i den andre tråden? Som skrev så mye om 2. Verdens krig??
Skrevet

Hun russeren i den andre tråden? Som skrev så mye om 2. Verdens krig??

Jeg kjenner ikke til noen annen verdens krig. I min virkelighet finnes bare én verden.

Nei, jeg tenker mer på de som blir sure og lager 😡 og rapporterer innlegget når jeg foreslår at Eva Braun burde blokkeres fra forumet. F eks du. Det var jo ingen andre som var uenige?

Skrevet

God jul, dere :) Gå ut å spre glede. Eva skulle hatt flere som var snille mot henne. Da hadde hun kanskje ikke endt opp slik hun gjorde...

Anonymous poster hash: 51e77...086

Skrevet

Jeg kjenner ikke til noen annen verdens krig. I min virkelighet finnes bare én verden.

Nei, jeg tenker mer på de som blir sure og lager 😡 og rapporterer innlegget når jeg foreslår at Eva Braun burde blokkeres fra forumet. F eks du. Det var jo ingen andre som var uenige?

Ehhh... du vet at det har vært TO verdenskriger oppigjennom historien eller?? 😂😂

Ellers tror jeg nevnte bruker er meget glad i ironi og å sette ting på spissen 😉

Anonymous poster hash: 08151...921

Skrevet

😳

Skrevet

Ehhh... du vet at det har vært TO verdenskriger oppigjennom historien eller??

Ellers tror jeg nevnte bruker er meget glad i ironi og å sette ting på spissen

Når man skriver 2. verdens krig, betyr dette en krig som har foregått i den andre verden. Hvis man skal referere til det som foregikk på 1940-tallet, bør man skrive 2. verdenskrig. Men rettskriving er visst for pyser :D :D

Skrevet

😳

Du har vel ikke glemt din egen snurte lille emoji, Frau Hitler...?

Skrevet

Ehhh... du vet at det har vært TO verdenskriger oppigjennom historien eller?? 😂😂

Ellers tror jeg nevnte bruker er meget glad i ironi og å sette ting på spissen 😉

Jeg kjenner til verdenskrigene. De som foregikk i denne verden. Men "annen verdens krig" er... en annen verdens krig, som også Mrs. Riddick poengterer.

Ironi kjenner jeg også til. Bruker det en del selv, men som du sikkert vet, har det med humor å gjøre. At man poengterer noe vittig ved å komme med en motsatt replikk. Har aldri sett nevnte bruker ha noen humor i sine innlegg, men gi meg gjerne en link.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...