Gå til innhold

Hva skal du ha på julebordet ditt?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva folk pleier å ha på bordet, vi skal ha ribbe med poteter og tilbehør, potetsalat og resten må jeg finne ut snart... trenger inspirasjon! ;)

Anonymous poster hash: e067d...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pinnekjøtt, tørket og dampet svineribbe, julepølse, rød og surkål, poteter og ribbefett for noen:) riskrem og hjemmelaget karamellpudding til dessert 😋

Anonymous poster hash: 41d06...216

Skrevet

Julebord, er det middagen på julaften? Hvis ja, så har vi ribbe, medisterkaker, sosisser, rødkål, poteter, og noen grønnsaker. Crémé Brullé (nei, kan ikke reglene for disse apostroffene) med bringebær til dessert. 

Skrevet

Pinnekjøtt, vigramør, ringdalmør (intærn uenighet på mør), svineribbe, rabbestappe, rødkål og potet. I år blir det fruktsalat til dessert.

Anonymous poster hash: e1283...30f

Skrevet

Ribbe, potet, gulrot, brunsaus, sjysaus, rødkål, surkål, julepølse, svisker, epler, tyttebær, potetgull, julebrus, juleøl og akevitt :)

Anonymous poster hash: 721cd...b74

Skrevet

Hva jeg skal ha på julebord??

Sex med sjefen?? :legrine: 

Anonymous poster hash: 601c6...c31
Skrevet

Hva jeg skal ha på julebord??

Sex med sjefen?? :legrine:

Anonymous poster hash: 601c6...c31

På julebordet skal jeg ha kort kjole og lommelerke.

Anonymous poster hash: 7bc55...99f

Skrevet

Pinnekjøtt, poteter, kålrabistappe og ribbefett. Synes det var mange merkelige julemiddager her! Altså uvanlige for meg i alle fall, smaker sikkert godt 😃

Anonymous poster hash: 09cf3...36c

Skrevet

Røkt pinnekjøtt , kålrabistappe, poteter og karamellpudding til dessert. Og så julekaker og deilig mørk kaffe.

Skrevet

Urøkt pinnekjøtt, kålrotstappe, poteter, ribbefett, medisterkaker, julepølse, tyttebærsyltetøy og sterk sennep.

Skrevet

Ribbe, sossisser, mandelpotet,brunsaus,

Rosenkål,rødkål,gulrot,blomkål og erter.

Tyttebærsyltetøy .

Juleøl,rødvin og brus til maten.

Dessertbordet blir karamellfromasj,sjokoladepudding/vaniljesaus og riskrem/jordbærsaus .

Setter også frem kransekake,småkaker ,snop og potetgull.

Skrevet

Tente lys✨

Ribbe, hjemmelaga julekjøttkaker, sosiser, julepølse, kokt potet, babygulerot, brokkoli, blomkål og rosenkål.

Surkål, rødkål, waldorfsalat, svisker, sølvløk, sterk sennep, tyttebærsyltetøy og sjysaus🎅🎄😋😋😋

Anonymous poster hash: 3e287...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...