Gå til innhold

Hvor traff dere mennene deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

På jobb.... han var gift da vi startet...

 

Anonymous poster hash: cdb62...381

 

 

Noe av det flaueste man kan gjøre er å pule på en gift kollega... Skikkelige trash-vibber altså.

 

Anonymous poster hash: 0ad91...e3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På universitetet🎓🤓

 

Anonymous poster hash: 8b121...c80

Skrevet

På barneskolen!

 

Anonymous poster hash: bde39...299

Skrevet

I et ungdomsparti :) Det var ikke helt i går, for å si der sånn...

 

Anonymous poster hash: 84a9b...c1e

Skrevet

På videregående



Anonymous poster hash: 40e26...1e0
Skrevet

På jobb :)



Anonymous poster hash: ba69c...17f
Skrevet

På sukker 😀 jeg rakk aldri å møte noen raringer.

 

Anonymous poster hash: 69dc8...04d

Skrevet

På matta hvor han konkurrerte i kampsport mens jeg satt i sekretariatet. Alle på det dommerbordet fikk fullstendig hakeslepp over hvor teknisk god han var.

 

Anonymous poster hash: e5264...92d

Skrevet

På byen 😊

Hadde nettopp blitt singel etter et langt forhold og hadde overhodet ikke planer om å snuble rett inn i noe nytt.

 

Anonymous poster hash: 565a6...ce4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...