Gå til innhold

Ferietips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi driver å drodler rundt planer for sommerferien. Vi vil da ha to små på ca 10 mnd og 2 1/2 år. Har lyst til å finne på noe, men er så usikre på hva dom vil funke bra. Tar gjerne imot tips og råd!

Vi vil holde oss i Europa. Tenkt på charter, men vi er ikke så veldig charter-mennesker, og det er jo forferdelig dyrt. Tenker også på varmen for minstemann. Kunne godt tenkt oss å leie hus med basseng osv, det har vi gjort mange ganger før vi fikk barn, men tenker det er viktig at eldste får lekt litt med andre barn når det er snakk om flere uker...

Håper noen har tips om hva vi kan gjøre, spesielle steder el.l. På forhånd takk!

Anonymous poster hash: f312b...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Charter kan være fint, hvis man liker det. Jeg liker å reise charter med all inclusive, men aldri i høysesong når hotellene og flyplassene er stappfulle til alle døgnets tider. Har reist alene med mine to små mange ganger. Min mening er at hvis man skal reise med små barn til syden bør de være slik at det enten er før de begynner å åle/krabbe rundt eller etter at de har lært å gå. Mye skitne og kalde flisgulv rundt om.

Lilleputthammer og Hunderfossen

Dyreparken i Kristiansand

Eller leie feriehus i Danmark ved sandstrand og besøke noen parker

Tenker at det er begrenset hvor mye valuta dere voksne får for pengene i mange av parkene med så små barn. Så sikkert lurt å sjekke litt rundt hva dere tenker kan passe for barn i deres alder.

Anonymous poster hash: 16aab...b6e

Skrevet

Vi har vært på charter flere ganger og synes det er absolutt best når man har små barn med seg på tur. 

Hellas er jo ganske alright, rolig og ikke så grisevondt dyrt. 

Anonymous poster hash: 4429b...722
Skrevet

Vil dere absolutt til syden?

Vi var på ferisenter i Danmark i fjor. Kjørte bil, tok ferge over. De har mange feriesenter over hele landet, se f.eks Dancenter.dk. Da var det med cafe, lekeplasser, bowling, svømmehall osv inne på området.

Anonymous poster hash: 9672e...b6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...