Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Det virker som det er en ny trend å se ut som idioter som gir blaffen i helse og utseende. Noe mer latterlig og usexy skal man lete ganske lenge etter ja. Anonymous poster hash: 0b6fb...0bf
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Haha ok. Anonymous poster hash: fb36e...700
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Ok. Anonymous poster hash: b1f8d...e1b
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Wow, er det noe nytt? Har aldri sett en gravid mann, de jeg ser er bare vanlig feite Anonymous poster hash: d8d88...7b5
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Det verste er at de stakkars mennene som faktisk gidder å holde seg i form ikke finner normale klær som passer lenger. Samboeren min har litt brede skuldre og normal mage. Trener en del, men ikke kjempemye. Uansett, han skulle kjøpe seg skjorte og jakke på sportsbutikk i helga. Prøvde både Bergans og Helly Hansen, men de syr nå klærne sine for menn med VOM! Han måtte opp en str for å få plass til skuldrene, men da var klærne som hengslete telt rundt magen! Kvinneklær også forresten. Lages kun for brede (og stort sett korte) kvinner. Anonymous poster hash: 7c4a5...8df
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 Enig! Sykt turn off. Det oser dårlig helse og latskap. Ikke ser det bra ut heller. Anonymous poster hash: 5d47f...902
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #7 Skrevet 12. desember 2016 Det verste er at de stakkars mennene som faktisk gidder å holde seg i form ikke finner normale klær som passer lenger. Samboeren min har litt brede skuldre og normal mage. Trener en del, men ikke kjempemye. Uansett, han skulle kjøpe seg skjorte og jakke på sportsbutikk i helga. Prøvde både Bergans og Helly Hansen, men de syr nå klærne sine for menn med VOM! Han måtte opp en str for å få plass til skuldrene, men da var klærne som hengslete telt rundt magen! Kvinneklær også forresten. Lages kun for brede (og stort sett korte) kvinner. Anonymous poster hash: 7c4a5...8df Det med kvinneklærne kan ikke stemme... Jeg er lav og bred, men synes det er veldig vanskelig å finne passelige klær. Anonymous poster hash: b9c12...4fa
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 Altfor mange farlig overvektige etter hvert, ja, både menn og kvinner. Det er over 50 % av befolkningen som nå er overvektige eller fete. Det er sinnsykt høye tall. Det burde være en borgerplikt å ta ansvar for egen helse, kosthold og aktivitet! Anonymous poster hash: 87422...c8f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #9 Skrevet 12. desember 2016 Det med kvinneklærne kan ikke stemme... Jeg er lav og bred, men synes det er veldig vanskelig å finne passelige klær. Anonymous poster hash: b9c12...4fa Da er du veldig lav og bred. Jeg er lang og tynn. Like vanskelig i begge endene av skalaen. Skulle ønske klesprodusentene hadde flere variasjoner i sine størrelser. Men de tror jo at alle høye kvinner er overvektige. Og alle lave kvinner er spinkle. Og alle menn har ølvom... Anonymous poster hash: 7c4a5...8df
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #10 Skrevet 12. desember 2016 Trend, faktisk! Altså, noe man trakter etter fordi cutting edge trendsettere har det? "Nå må jeg jammen 40 kg opp i vekt, det er siste fra Paris!" Anonymous poster hash: 7d4e9...da6
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #11 Skrevet 12. desember 2016 Da er du veldig lav og bred. Jeg er lang og tynn. Like vanskelig i begge endene av skalaen. Skulle ønske klesprodusentene hadde flere variasjoner i sine størrelser. Men de tror jo at alle høye kvinner er overvektige. Og alle lave kvinner er spinkle. Og alle menn har ølvom... Anonymous poster hash: 7c4a5...8df Veldig lav, tja... Jeg er 154 cm. Buksene er alltid ca 15 cm for lange til meg. Overdelene blir alltid for breie over skuldrene hvis de skal passe over brystet og magen. Det du definerer som lave og breie er nok det jeg ser på som gjennomsnittskvinnen Sånn ca 165 cm og str M. Anonymous poster hash: b9c12...4fa
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #12 Skrevet 12. desember 2016 Trend, faktisk! Altså, noe man trakter etter fordi cutting edge trendsettere har det? "Nå må jeg jammen 40 kg opp i vekt, det er siste fra Paris!" Anonymous poster hash: 7d4e9...da6 Trend betyr ikke nødvendigvis at noe er på mote eller trendy. Trend kan bety at det er tendensen. Altså i den retningen det går mot. Anonymous poster hash: b9c12...4fa
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #13 Skrevet 12. desember 2016 Veldig lav, tja... Jeg er 154 cm. Buksene er alltid ca 15 cm for lange til meg. Overdelene blir alltid for breie over skuldrene hvis de skal passe over brystet og magen. Det du definerer som lave og breie er nok det jeg ser på som gjennomsnittskvinnen Sånn ca 165 cm og str M. Anonymous poster hash: b9c12...4fa Var ikke meg du skrev med, men det er litt morsomt hvor forskjellige vi er og hvor mange størrelser og fasonger folk kommer i. Du er 154 og bukser er 15 cm for lange til deg. Jeg er 176 og sliter med at buksene nesten alltid er for korte Jeg har veldig smal midje, og har jeg mot formodning funnet en bukse som er lang nok i beina, da kan du være nesten sikker på at hvis de passer over hoftene, så er de altfor store i livet. Belte på de buksene ser heller ikke bra ut. Og topper, er de ettersittende sklir de bare opp til midjen. Er de løsere ser jeg ut som en sekk siden puppene er forholdsvis store, midjen smal og så brede hofter. Mange sier at høyden og timeglassfasongen er det ideelle - men det er bare helt til man kommer i butikkene Anonymous poster hash: 87422...c8f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #14 Skrevet 12. desember 2016 Trend betyr ikke nødvendigvis at noe er på mote eller trendy. Trend kan bety at det er tendensen. Altså i den retningen det går mot. Anonymous poster hash: b9c12...4fa Øh - trend betyr ikke at noe er trendy? Jo, det gjør nok det. Som at mote betyr at noe er moderne. Anonymous poster hash: 7d4e9...da6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #15 Skrevet 13. desember 2016 Øh - trend betyr ikke at noe er trendy? Jo, det gjør nok det. Som at mote betyr at noe er moderne. Anonymous poster hash: 7d4e9...da6 Øh - nei, du tar nok feil. Trend betyr langtidstendensen i en utvikling. Det kan bety at det er på mote. Men trend kan også brukes som et uttrykk innen samfunnsvitenskap/statistikk. Da har det ingenting med mote å gjøre. Anonymous poster hash: b9c12...4fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #16 Skrevet 13. desember 2016 Øh - nei, du tar nok feil. Trend betyr langtidstendensen i en utvikling. Det kan bety at det er på mote. Men trend kan også brukes som et uttrykk innen samfunnsvitenskap/statistikk. Da har det ingenting med mote å gjøre. Anonymous poster hash: b9c12...4fa Og den påstanden i hovedinnlegget, om at vedkommende ser feite menn overalt, det føler du har noen som helst forbindelse med samfunnsvitenskap eller statistikk?!😂 Kjenner den vitenskapen - den kalles svogerforskning! Anonymous poster hash: 7d4e9...da6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #17 Skrevet 13. desember 2016 Jeg har sett mange DUMME innlegg her inne, men Hi sitt innlegg tar kaka! Du har seriøst store, psykiske problemer. Skaff deg hjelp, før det er for sent! Anonymous poster hash: 59d4b...a52
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #18 Skrevet 13. desember 2016 Og den påstanden i hovedinnlegget, om at vedkommende ser feite menn overalt, det føler du har noen som helst forbindelse med samfunnsvitenskap eller statistikk?!😂 Kjenner den vitenskapen - den kalles svogerforskning! Anonymous poster hash: 7d4e9...da6 Jeg tolker det slik at hun bruker uttrykket Trend som i betydning tendensen. Det trenger ikke være vitenskapelig eller ligge forskning bak det. Det er en spekulasjon om langtidstendensen. Det er forresten en unødvendig hersketeknikk å bruke 😂 i svaret ditt til meg. Angrer på at jeg sank til ditt nivå med den Øh-en. Det er skikkelig barnslig å svare på den måten! Anonymous poster hash: b9c12...4fa
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #19 Skrevet 13. desember 2016 Jeg tolker det slik at hun bruker uttrykket Trend som i betydning tendensen. Det trenger ikke være vitenskapelig eller ligge forskning bak det. Det er en spekulasjon om langtidstendensen. Det er forresten en unødvendig hersketeknikk å bruke 😂 i svaret ditt til meg. Angrer på at jeg sank til ditt nivå med den Øh-en. Det er skikkelig barnslig å svare på den måten! Anonymous poster hash: b9c12...4fa Flott at du melder noe om formen også, siden du ikke egentlig kunne klage over innholdet. For det er jo som kjent veldig voksent. Anonymous poster hash: 7d4e9...da6
sug lut Skrevet 13. desember 2016 #20 Skrevet 13. desember 2016 Øh - trend betyr ikke at noe er trendy? Jo, det gjør nok det. Som at mote betyr at noe er moderne. Anonymous poster hash: 7d4e9...da6 Oj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå