Gå til innhold

Å nei :( NAV, inntektskontroll 2014. Trøbbel igjen?! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

i 2014 tjente jeg ca 100.000 kr. Og jeg fikk overgangstønad. Betalte tilbake 40.000 kr i 2015/2016 for det jeg fikk utbetalt for mye. Endelig var jeg ferdig med den saken tenkte jeg, i april 2016. 

Men fikk nytt brev nå om at de krever å få alle lønnslipper og ol fra 2014. 

Får sikkert en ny kjempe-regning.

Det verste er at NAV visste jeg jobba, jeg ba de sjekke ut nøye, jeg sa jeg ikke ville ha penger fra de hvis jeg måtte betale tilbake. de visste alt sammen, jeg prata med de ukentlig. De sa til og med at beløpet jeg skulle betale tilbake var på 2000kr. 

Shit fra 2014 ass! :-( HVORFOR.... :-( :-( Jeg kommer meg aldri på tur økonomisk :-(

Lurer på hvor stor neste regning blir. Noen som vet?

Fikk overgangstønad (husker ikke hvor mye, 11.000?) og tjente 100.000 på ett år. 

Anonymous poster hash: 269cc...85e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 2013 hadde jeg selv overgangsstønad, og jeg jobbet noe i tillegg som jeg opplyste til NAV. Jeg tjente nesten 100 000 i året, og jeg ble trekt til sammen 200 kr i måneden (180 et eller annet) rett over 2000,- på et år.

Satser på at det ordner seg for deg, HI. Ingen morsom situasjon å sitte i å endelig bli ajour, bare for å få enda mer. 

Anonymous poster hash: 92f32...08e
Skrevet

i 2014 tjente jeg ca 100.000 kr. Og jeg fikk overgangstønad. Betalte tilbake 40.000 kr i 2015/2016 for det jeg fikk utbetalt for mye. Endelig var jeg ferdig med den saken tenkte jeg, i april 2016. 

Men fikk nytt brev nå om at de krever å få alle lønnslipper og ol fra 2014. 

Får sikkert en ny kjempe-regning.

Det verste er at NAV visste jeg jobba, jeg ba de sjekke ut nøye, jeg sa jeg ikke ville ha penger fra de hvis jeg måtte betale tilbake. de visste alt sammen, jeg prata med de ukentlig. De sa til og med at beløpet jeg skulle betale tilbake var på 2000kr. 

Shit fra 2014 ass! :-( HVORFOR.... :-( :-( Jeg kommer meg aldri på tur økonomisk :-(

Lurer på hvor stor neste regning blir. Noen som vet?

Fikk overgangstønad (husker ikke hvor mye, 11.000?) og tjente 100.000 på ett år. 

Anonymous poster hash: 269cc...85e

Hvis du har tjent under 6 G så har du krav på noe overgangsstønad i tillegg til din lønn, hvis du ellers fyller vilkårene.

Dette høres merkelig ut.

Anonymous poster hash: a53f0...b1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...