Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Jeg har vært hos ØNH- spesialist, som diagnostiserte krystallsyke to steder, herunder en sjelden variant som krever flere behandlinger og kan ta tid. Jeg har vært borte fra jobb i dag, men satset på å komme meg dit i morgen. Nå er jeg såpass dårlig at jeg ser mørkt på hele førjulstiden. Greier jeg å kare meg på jobb, aner jeg ikke hvordan jeg skal få kjøpt inn julegaver, hvordan skal jeg kunne arrangere bursdagsfeiring til datteren min, bake etc etc? I tillegg er det jo en del avslutninger igjen (har fire barn)! Mannen jobber mye og har flere julebord igjen(jobbrelatert). Ble bare så deppa nå! Er det noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 32390...ae0
Gemini77 Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Mamma hadde det i fjor og tok vel rundt 1 år med behandling for å bli bra. Hun jobbet hele veien men det gynget hele tiden visstnok.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Mammaen til venninnen min har slitt med dette lenge, og hun er på og av sykemelding, helt og delvis. I de verste periodene har hun ikke mulighet til å jobbe fullt, det går rett og slett ikke. Hun er nå med i et prosjekt på haukeland tror jeg det var, et behandlingsopplegg for de som ikke har blitt friske av tradisjonell behandling. Det kan dessverre bli kronisk. Krysser fingrene for at du blir helt fin igjen etterhvert, og makter du ikke jobbe fullt så må du være ærlig med legen på det. Man skal jo helst overleve hverdagen også, ta seg litt av barna sine. Anonymous poster hash: 5f743...edb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Jeg har vært hos ØNH- spesialist, som diagnostiserte krystallsyke to steder, herunder en sjelden variant som krever flere behandlinger og kan ta tid. Jeg har vært borte fra jobb i dag, men satset på å komme meg dit i morgen. Nå er jeg såpass dårlig at jeg ser mørkt på hele førjulstiden. Greier jeg å kare meg på jobb, aner jeg ikke hvordan jeg skal få kjøpt inn julegaver, hvordan skal jeg kunne arrangere bursdagsfeiring til datteren min, bake etc etc? I tillegg er det jo en del avslutninger igjen (har fire barn)! Mannen jobber mye og har flere julebord igjen(jobbrelatert). Ble bare så deppa nå! Er det noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 32390...ae0 Hei Jeg har hatt det noen ganger, dessverre . Da er jeg helt senge liggende . Anbefaler deg å gå til en fysioterapuat ol som har erfaring med det, som kan vise deg øvelser. evt goggle øvelser . Anonymous poster hash: f8b8b...7eb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Selv om det er ubehagelig , ( hos meg førte det også til oppkast) så er det lurt å bevege på hode , brå bevegelser ol for å se om en klare å få krystallene ut . Sa fysioterapeuten til meg, da jeg helst ikke ville bevege hode pga oppkast /frykt for svimmling ol Anonymous poster hash: f8b8b...7eb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 Jeg våknet en morgen med det, og trodde jeg hadde fått hjernesvulst. Stimet rett til doktoren som heldigvis hadde hatt det selv, og lærte meg noen øvelser som skal "riste løs" krystallene i øregangen eller der hvor de er. Tror du kan se noe liknende på youtube. Jeg var heldigvis bare dårlig i noen få dager. Anonymous poster hash: bef10...876
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #7 Skrevet 12. desember 2016 Jeg har vært hos ØNH lege som er ekspert på dette, fått undersøkelse med videobriller etc og øvelser tilpasset den typen jeg har. Problemet er at jeg har en sjelden variant som ikke lar seg "riste" på plass så lett. Anonymous poster hash: 32390...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå