Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Jeg har kjøpt flere billige graviditetstester. Ifølge bruksanvisningen skal testen vise en strek på C dersom den er negativ, og en strek på C og en strek på T dersom den er positiv. Den første testen viste kun én strek på T, ikke C. Det er tydelig at det ikke er en strek på C også. Jeg tenkte at det var en feil med testen, så jeg tok en test til. Den viser samme resultatet. Noen som har vært bort lignende? Anonymous poster hash: c3328...9ef
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Har du bilde av testen? Anonymous poster hash: 5cb19...c3f
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Nei, dessverre. Jeg har kastet de to jeg tok. De ser slik ut: http://www.lazada.com.my/5pcs-women-early-pregnancy-midstream-test-colloidal-gold-rapidscreen-test-7841586.html Anonymous poster hash: c3328...9ef
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Er du pilotfrue???? Venter på oppdatering skjønner du! Anonymous poster hash: 0166f...46e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Haha, på ingen måte! Anonymous poster hash: c3328...9ef
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 Tror den regnes som ugyldig, da det står noe om at det skal komme strek også på C, som indikerer at testen er korrekt/brukt riktig?"As the test sample flows through the absorbent device, the labeled antibody-dye conjugate binds to the HCG forming an antibody-antigen complex. This complex binds to the anti-HCG antibody in the positive reaction zone (“T” area) and produces a pink-purple colored band when the HCG concentration is greater than 25mlIU/ml. In the absence of HCG, there is no line in the positive reaction zone. Unbound conjugate binds to the reagents in the control zone (“C” area), producing a pink-purple band, demonstrating that the reagents are functioning properly." Anonymous poster hash: acb5c...9f7
meg-og-mine Skrevet 12. desember 2016 #7 Skrevet 12. desember 2016 Kontroll vinduet skal ha strek, uansett om andre vinduet eller ei har strek eller positiv eller negativ, så skal test vinduet ha strek. Hvis ikke er den ikke gyldig mest sannsynlig dynker du den i for mye urin.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 Ja, håper det er det det betyr. Stod at det ikke ville bare noen strek overhodet dersom streken var ugyldig, men jeg har en strek på T. Merkelig at begge tester var slik. Takk for svar. Anonymous poster hash: c3328...9ef
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #9 Skrevet 12. desember 2016 Ja, jeg må kanskje gjøre noe feil. Kan ikke skjønne det, da Jeg aldri har opplevd det med andre graviditetstester, men det må være årsaken. Takk Anonymous poster hash: c3328...9ef
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #10 Skrevet 12. desember 2016 Ja, jeg må kanskje gjøre noe feil. Kan ikke skjønne det, da Jeg aldri har opplevd det med andre graviditetstester, men det må være årsaken. Takk Anonymous poster hash: c3328...9ef Ville heller tatt en tur på apoteket å kjøpt en test derfra. Sånn umiddelbart tenker jeg at testen har registrert HCG siden du har en strek der, men samtidig er testen ugyldig. Håper resultatet blir det du ønsker:-) Anonymous poster hash: acb5c...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå