Gå til innhold

Pilotfrue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke snapchat. Noen som vet om hun er gravid? Litt nysgjerrig....

Anonymous poster hash: 1d250...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Særdeles gravid ser det ut som..

Anonymous poster hash: 14864...497

Skrevet

Så flott! 👍

Anonymous poster hash: 1d250...744

Skrevet

Særdeles gravid ser det ut som..

Anonymous poster hash: 14864...497

Å?

Anonymous poster hash: 38200...1e3

Skrevet

Jeg har også krysset fingrene for dem i dag, og vært innom blogg og insta flere ganger. Jeg har ikke henne på snapchat så vet ingenting, men så kjekt for dem om det stemmer slik som anonym over her skriver :)

Anonymous poster hash: 7b4d1...34e
Skrevet

Ingenting annonsert ennå.. Håper det er et godt tegn, at de informerer de nærmeste før vi andre får vite :) Unner de virkelig en graviditet ❤️

Anonymous poster hash: 076bb...10a

Skrevet

Vedder på at hun venter for å få flest mulig klikk på bloggen.

Anonymous poster hash: 77414...249

Skrevet

Vedder på at hun venter for å få flest mulig klikk på bloggen.

Anonymous poster hash: 77414...249

Eventuelt er hun helt knust, da orker hun nok ikke å blogge om det i dag.

Anonymous poster hash: 98df1...8c5

Skrevet

Jeg tror de fleste er sikre på at første ivf går bra... Og for rundt 30-40% blir det jo slik også.

Å forplikte seg til slik åpenhet om noe så viktig er muligens ikke helt gjennomtenkt. Hvis det ikke går bra

Anonymous poster hash: 93e15...128

Skrevet

Jeg tror testen var negativ.

Anonymous poster hash: 45e2e...d3f

Skrevet

Spesielt å love annonsering i dag klokken 09.00, spesifikt på instagram, for så å ikke følge opp. Det viser bare hvor lite gjennomtenkt denne åpenheten (fullstendig blottstilling av privatlivet) egentlig er. Om det blir det ene eller det andre, så er det gjerne noe man vil holde for seg selv litt. Alt kan ikke, og bør ikke, være til salgs. Om hun nå har annonsert denne dagen i ukesvis, og har planlagt å holde igjen, for mest mulig klikk, så er det faktisk enda verre.

Anonymous poster hash: a38e7...7d2

Skrevet

Spesielt å love annonsering i dag klokken 09.00, spesifikt på instagram, for så å ikke følge opp. Det viser bare hvor lite gjennomtenkt denne åpenheten (fullstendig blottstilling av privatlivet) egentlig er. Om det blir det ene eller det andre, så er det gjerne noe man vil holde for seg selv litt. Alt kan ikke, og bør ikke, være til salgs. Om hun nå har annonsert denne dagen i ukesvis, og har planlagt å holde igjen, for mest mulig klikk, så er det faktisk enda verre.

Hvor står det at hun har lovet kl09?

Jeg har kun lest at de uansett resultat vil informere de nærmeste først, og videre oss følgere senere.

Skrevet

Hvor står det at hun har lovet kl09?

Jeg har kun lest at de uansett resultat vil informere de nærmeste først, og videre oss følgere senere.

Ser hun har endret det nå. Det sto på bloggen, men er nå endret til at man bør følge med på instagram for å være en av de første som får vite.

Skrevet

Håper virkelig testen slår to streker, vet hvor vondt det gjør å få negativ test ....

Anonymous poster hash: 5382c...3d9

Skrevet

Jeg kjenner hans familie godt, nydelige folk. Unner de ett nytt lite vidunder i familien 💖

Anonymous poster hash: 09738...d84

Skrevet

Fortsatt ingenting nytt?

Anonymous poster hash: 09738...d84

Skrevet

Dette drar jo veldig ut, synes det er dårlig gjort når hun lovet oppdatering i går. Er vel antall klikk som er viktigst tydeligvis... 

Anonymous poster hash: 7b4d1...34e
Skrevet

Nå vet vi om ingenting om hvorfor!

Ja hun har tydeligvis lovet noe til leserene. Man burde jo etterstrebe å holde det.

Men nå er ivf veldig tungt psykisk. Noe hun kanskje ikke klarte å se for seg på forhånd.

Hun har jo tydeligvis vært veldig åpen til nå. Men nå er det noe som stopper tydeligvis.

Kan ikke folk respektere det? Ivf er tungt! Ikke noe man kan forestille seg. Så kanskje hun har lovet noe hun ikke kan holde.

Hun kommer nok med en oppdatering før eller siden.

Anonymous poster hash: d6fa0...8fe

Skrevet

Det gikk ikke:( Stakkar.

Anonymous poster hash: 90245...83b

Skrevet

Det gikk dessverre ikke. Og de trengte litt tid alene, noe som er helt forståelig.

Hvorfor så opphengt i en bloggers liv?

Anonymous poster hash: b96bc...00f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...