Gå til innhold

Hva er det priskrig på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke varer har prisene blitt dumpet på?

 

Anonymous poster hash: 79701...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Freia sjokoladeplater

Geisha grøtris

Surkål

 

Har jeg sett til nå...

 

Anonymous poster hash: 20256...187

Skrevet

Ferdiggrøt

Div yoghurt

Bakeark (billig lenge)

Mandler

Div bakeartikler (vaniljekrem, saus til riskrem)

Kremfløte

Ribbe (frossen bare)

Rosenkål

Julebrus

 

 

Anonymous poster hash: 250f7...aa8

Skrevet

Noen som vet hvor de selger julebrus (Hamar Lillehammer) rimeligst? Og om det også gjelder light varianten?

 

Anonymous poster hash: 80293...f63

Skrevet

Melis... Fatter ikke hva folk skal med all melisen!!! Har vært innom 3 (!!!) butikker nå, og alle er utsolgt. Priskrig er noe dritt!

 

Anonymous poster hash: fc345...333

Skrevet

Husker i fjor, da stod jeg bak ei dame som hadde med seg 3(!) esker med marsipan.... Kjente sinnet koke...  :sur:

Skrevet

Jeg var så heldig å få med meg en kongekommentar i kassa i går:

En dame hadde lagt på sikkert 20-25 pakker nonstop , tatt resten for hylla var tom..,

En eldre dame bak henne var tydelig snurt og sa:

Ja, nå håper jeg du får hull i tenna!

😂😂

Skrevet

Her er det maks to stk pr kunde på ting det er priskrig på...

 

Ting jeg har sett er

marsipangris

nonstop

bakeark

små pakker rosiner

melis

marsipan (billigvarianten til kjedene)

grøtris

surkål/rødkål

 

Men det er flere ting. Gjerrigknarken lager oversikt, følg med der (folk legger inn kommentarer om hva de finner under listen)

https://www.gjerrigknark.com/index.php?choice=story&id=38342#ref=gog



Anonymous poster hash: f916c...3ba
Skrevet

Noen som vet hvor de selger julebrus (Hamar Lillehammer) rimeligst? Og om det også gjelder light varianten?

 

Anonymous poster hash: 80293...f63

Light-varianten på glass er utsolgt overalt nå, og kommer ikke inn igjen før jul.

 

Anonymous poster hash: e31c5...95a

Skrevet

Light-varianten på glass er utsolgt overalt nå, og kommer ikke inn igjen før jul.

 

Anonymous poster hash: e31c5...95a

Hvorfor er den så populær? Er den så god? Eller har prisene vært lave?

 

Anonymous poster hash: 96467...df5

Skrevet

kokt skinke

julesylte

røkt julepølse

kjøttpølse



Anonymous poster hash: e5cde...473
Skrevet

Solbærsaft(1,5 liter)

Rødbeter

Piano desserter

Pølsebrød(noen varianter)

Nugatti

Kanel

Kransekakemasse

Kokesjokolade(hos Rema hvertfall)

Noen typer bacon

 

Ikke så veldig billlig enda, men på vei nedover i pris:

Freia Julemix, 30 kr(over 50 til vanlig

Freia julekuler, noen og 30 kr(over 50 til vanlig)

M, 30 kr

Twist

 



Anonymous poster hash: 83233...6b9
Skrevet

Nonstop til 13 kr på Rema, 14 på prix :-) 



Anonymous poster hash: e21c0...e1f
Skrevet

Ferdig risgrøt 11kr (liten pakke)

200gr melkesjokolade 15kr

 

Anonymous poster hash: cca58...a22

Skrevet

Ferdig risgrøt 11kr (liten pakke)

200gr melkesjokolade 15kr

 

Anonymous poster hash: cca58...a22

Hvor er dette?

 

Anonymous poster hash: 09638...113

Skrevet

Light-varianten på glass er utsolgt overalt nå, og kommer ikke inn igjen før jul.

 

Anonymous poster hash: e31c5...95a

Ånei 😔😔 det var kjipt!

 

 

Anonymous poster hash: 80293...f63

Skrevet

Melkesjokolade til 14,- på kiwi.

 

Anonymous poster hash: a3a5c...c5d

Skrevet

Kanel 70 øre

Sursild 11 kr

Hamar julebrus 7 kr glassflasken

Grans 7 kr 1,5 liter flaske

Ferdig kålrabistappe 10 kr

Ertestunig 10 kr

Gilde vossakorv 19 kr

 



Anonymous poster hash: d6765...c10
Skrevet

Hvor er dette?

 

Anonymous poster hash: 09638...113

Kiwi, Rema og Coop Extra.

 

Anonymous poster hash: 83233...6b9

Skrevet

4,50 for marsipangrisen i dag....



Anonymous poster hash: f916c...3ba
Skrevet

Hvorfor er den så populær? Er den så god? Eller har prisene vært lave?

 

Anonymous poster hash: 96467...df5

De sluttet å produsere den for 6 uker siden, så er dermed tomt på lagrene også.

 

Anonymous poster hash: e31c5...95a

Skrevet

Puffet ris 1,10kr på kiwi

 

Anonymous poster hash: 681a8...97f

Skrevet

Kanel 70 øreSursild 11 krHamar julebrus 7 kr glassflaskenGrans 7 kr 1,5 liter flaskeFerdig kålrabistappe 10 krErtestunig 10 krGilde vossakorv 19 kr  Anonymous poster hash: d6765...c10

Hvor er julebrusen så billig?

 

Anonymous poster hash: 4e8b5...91d

Skrevet

Kiwi har tilbud på peppes pizzabunn til 10 kr.

950 g fjorline grøt til 14 kr

 

Anonymous poster hash: 4e8b5...91d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...