Gå til innhold

Noen som kan drektighet hos katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en katt i sommer som er 7 år gammel. Ifølge tidligere eiere er hun sterilisert, men nå begynner jeg å tvile. De siste ukene har hun blitt ekstremt kosete. Koser tilogmed med datteren vår, noe hun aldri har gjort før. Hun spiser også MYE for tiden! Nå løftet jeg henne opp og hun var blitt skikkelig tung og tjukk! Tenkte å ringe dyrlegen i morgen,men er det oen som har vært borti det samme? Kan arr etter sterilisering fremdeles være synlig etter 6-7 år om hun er sterilisert?

Anonymous poster hash: b5aed...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk en katt i sommer som er 7 år gammel. Ifølge tidligere eiere er hun sterilisert, men nå begynner jeg å tvile. De siste ukene har hun blitt ekstremt kosete. Koser tilogmed med datteren vår, noe hun aldri har gjort før. Hun spiser også MYE for tiden! Nå løftet jeg henne opp og hun var blitt skikkelig tung og tjukk! Tenkte å ringe dyrlegen i morgen,men er det oen som har vært borti det samme? Kan arr etter sterilisering fremdeles være synlig etter 6-7 år om hun er sterilisert?

Anonymous poster hash: b5aed...3bb

De må nok ta ul for å være sikker. Livmoren er så liten at veterinærer ofte ikke kjenner om katten er kastrert når det er gått et par år etter kastreringen, for da har arrvev oftest blitt borte. Kan jo være hun er kosete fordi hun føler mer tilknytning til dere. Dere har jo ikke hatt henne så lenge. 

Uansett gjør du lurt i å få sjekket om hun er kastrert, er hun ikke det, bør det gjøres snarest... 

Anonymous poster hash: bf361...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...