Gå til innhold

Jeg har vært på ultralyd (uke 14) men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet rørte ikke på seg. Fosteret lå bare på magen. (Gynekologen sa det var normalt at fosteret sov) vi fikk høre hjerte ogsmen jeg ble litt bekymret... Er det virkelig normalt? Å bare ligge på maven i en halv time.... :(

Anonymous poster hash: f4a62...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I løpet av min oul hadde småen bare ett lite spark. Lå rolig og avslappet gjennom hele undersøkelsen på 30 minutter. Nå derimot er det rene turboen i magen (uke 28), så det er nok ikke helt unormalt. Hadde ikke bekymret meg så veldig :)

Anonymous poster hash: a55fe...8c7
Skrevet

Helt normalt. Så lenge hjerterytmen var ok, så er det ingen fare :-)

Skrevet

Legen hadde jo sagt i fra om noe var galt. Min sov og under UL i uke 20 og uke 29. Den i uke 29 var 3D-ul og han sov de 45 min det varte. I de 45 min så lå han med ansiktet inntil morkaka så det ble ikke noe bilde av ansiktet. Jeg prøvde da i ca 45 min å få han til å flytte seg ved hjelp av iskald brus, hopping og dansing, jordmora bevega på magen min osv. Men han sov tungt. Han var generelt en veldig rolig baby inni magen min, var litt kjipt å ikke få se at mangen bevegde på seg så mye som mange andre opplever. Han er 3 år nå og frisk som en fisk :)

Anonymous poster hash: 0cf5b...1e1

Skrevet

Takk for svar alle:) skjønner at viss legen hadde sagt ifra viss han så noe galt. (Men kabsje det var en dårlig lege? :P)

Synes bare det var så rart at barnet lå helt i ro på mage

Anonymous poster hash: f4a62...6ed

Skrevet

Min første var også slik. Hun lå helt i ro, med ryggen opp. Uansett hvor mye de dytta i henne nekta hun å bevege seg. Jeg prøvde å spise noe sukkerholdig, men fremdeles var hun like rolig. Nå har jeg ei frisk og fin jente på 3.5 år :)

Anonymous poster hash: a65c5...262

Skrevet

Hadde du ul i 30 min?

Anonymous poster hash: 42498...1d8

Skrevet

Hadde du ul i 30 min?

Anonymous poster hash: 42498...1d8

Ordinær UL varer vel vanligvis i 30 minutter? Jeg vet ikke med dem man har i uke 14.

Anonymous poster hash: 5cc72...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...