Gå til innhold

Lite bad, ingen plass til vaskerom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et ganske lite bad (liten leilighet for den del) og jeg har ingen steder å legge sammen klær ol. Blir det teit å kjøpe et vegghengt stellebord og bruke det som benk? Tenkte et med hyller, så kan jeg ha vaskemidler ol. der også. Bli i tilfelle over toalettet, eneste ledige veggplass, så det blir kanskje litt ekkelt (vi legger alltid ned lokket altså :sjenert: )? Badet er såpass lite at jeg tenker det ikke spiller så stor rolle, man er liksom aldri langt unna toalettet uansett. Kan selvfølgelig bære klærne inn på et annet rom, men det hadde vært så deilig å bare kunne ta dem rett ut av trommelen og over på benken *drømmeromvaskerom*.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe en vanlig hylle til å henge på veggen da?

Anonymous poster hash: 75cf3...de6
Skrevet

Litt vanskelig å brette klær på en hylle, skulle gjerne hatt benk/bord av noe slag, og den må kunne slås opp mot veggen fordi det ikke er plass til å ha en benk permanent stående noe sted (er plass bak døra forresten, men da må den fortsatt kunne felles opp). Vi snakker 4-5 kvm bad der det allerede er et (grunt) skap, vask med skuffer under, dusjkabinett, vaskesøyle og toalett.

Skrevet

Selvsagt kan du det. Selv har jeg lang kjøkkenbenk på vaskerommet, men bruker den til å sortere klær. Når jeg skal legge sammen klær foretrekker jeg å gjøre det forskjellige steder i huset, f.eks på stuegulvet eller på kjøkkenøya. Virker litt kjedelig å legge sammen klær inne på et lite bad, men har du lyst, så høres vegghengt stellbord ut som en god løsning.

Skrevet

Vi bor tre personer på 60 kvm, så jeg jeg nyter den alenetiden jeg kan få, om det så er å brette klær på et lite bad :legrine:Kom dog på at det blir litt styrete om noen må på do, men de får bare holde seg.

Skrevet

Synes ikke det er teit, men hva med en stableramme mellom tørketrommel og vaskemaskin med uttrekkbar hylle? Det har vi, veldig greit. Eneste at den er litt liten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...