Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Min 5 åring ønsker seg nesten bare smålego til jul. Han er flink til å bygge, bygger etter oppskriften og liker så å leke med det han har bygget. Vil helst ikke ta det i fra hverandre og bygge på nytt, men leke med dem. Men så går de jo fort i stykker. Så spørsmålet mitt er om det ikke da er dumt med så mye lego? Hadde det ikke vært bedre å få samme figur i en leke som er fast sammensatt, eller er det stas at det er lego? Andre med erfaringer? Anonymous poster hash: 48d64...da6
It's all about me Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Lego er supert. Vi kjøpte store esker med brukt lego på finn.no. Trenger ikke bare bygge etter oppskrifter hele tiden. Ellers kan jeg anbefale Avangers Superhero Mashers. Dette er disse superheltene, men du kan ta dem fra hverandre i mange deler og lage de om til nye. Siden han liker å bygge og leke med det han bygger..... Kjempepopulært, og barn av begge kjønn og alle aldere har lekt lenge med det hjemme hos oss. Veldig bra kvalitet er det også.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Lim sammen med superlim Anonymous poster hash: acdd5...0bb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Her hjemme leker alle fra treåringen til attenåringen med Lego. Genial gave. Anonymous poster hash: cf48c...a4a
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Min 5 åring ønsker seg nesten bare smålego til jul. Han er flink til å bygge, bygger etter oppskriften og liker så å leke med det han har bygget. Vil helst ikke ta det i fra hverandre og bygge på nytt, men leke med dem. Men så går de jo fort i stykker. Så spørsmålet mitt er om det ikke da er dumt med så mye lego? Hadde det ikke vært bedre å få samme figur i en leke som er fast sammensatt, eller er det stas at det er lego? Andre med erfaringer? Anonymous poster hash: 48d64...da6 Er ingenting som heter for mye lego 😜 Lego er det eneste jeg kjøper av leker til ungene uten jul og bursdag. De får til hver jul og bursdag av andre også, og de er tre stk som får, så her er det MYE. Men de har stor glede av det, timevis med lek, bygging osv. Kjempebra!!😊 Anonymous poster hash: 03151...d57
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 For å si det sånn, så er det ikke 3-åringen som leker med lego'n når vi er hjemme hos foreldra mine 😉 da kryper jeg, mannen og brødrene mine rundt på gulvet mens barna ser på film med bestefar 😆 Tommel opp for MYE lego! Anonymous poster hash: e9c37...c02
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #7 Skrevet 13. desember 2016 Forstår ikke spørsmålet jeg... "Dumt med mye lego? " Anonymous poster hash: 23f0b...acb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #8 Skrevet 13. desember 2016 Forstår ikke spørsmålet jeg... "Dumt med mye lego? " Anonymous poster hash: 23f0b...acb Det står jo litt mere forklart i innlegget... Anonymous poster hash: 48d64...da6
Plutselig_gravid Skrevet 13. desember 2016 #9 Skrevet 13. desember 2016 (endret) Går det an å ha for mye lego? Jeg kjøper ekstra avansert lego til bursdager og jul slik at ungene trenger masse hjelp (jeg bygger, de ser på) Moro for både voksne og barn Figurer av samme sort er IKKE det samme nei. Endret 13. desember 2016 av Plutselig_gravid
Superdolly Skrevet 13. desember 2016 #10 Skrevet 13. desember 2016 Er ingenting som heter for mye lego Lego er det eneste jeg kjøper av leker til ungene uten jul og bursdag. De får til hver jul og bursdag av andre også, og de er tre stk som får, så her er det MYE. Men de har stor glede av det, timevis med lek, bygging osv. Kjempebra!! Anonymous poster hash: 03151...d57 Helt enig! Det blir aldri for mye Lego. Jeg har ett barn som elsker å bygge etter oppskriften og leke med det, og to som elsker selve byggeprosessen og gjerne tar det fra hverandre igjen med en gang. Jeg kan varmt anbefale Legobøker, det har mine barn hatt mye glede av.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #11 Skrevet 13. desember 2016 Det står jo litt mere forklart i innlegget... Anonymous poster hash: 48d64...da6 ....gjør du deg dum? Ironien....med å være ironisk... Anonymous poster hash: 23f0b...acb
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #12 Skrevet 13. desember 2016 Helt enig! Det blir aldri for mye Lego. Jeg har ett barn som elsker å bygge etter oppskriften og leke med det, og to som elsker selve byggeprosessen og gjerne tar det fra hverandre igjen med en gang. Jeg kan varmt anbefale Legobøker, det har mine barn hatt mye glede av. Hvor får en tak i legobøker? Vanlig bokhandlere? Anonymous poster hash: 48d64...da6
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2016 #13 Skrevet 13. desember 2016 ....gjør du deg dum? Ironien....med å være ironisk... Anonymous poster hash: 23f0b...acb Beklager så mye... Anonymous poster hash: 48d64...da6
Superdolly Skrevet 13. desember 2016 #14 Skrevet 13. desember 2016 Hvor får en tak i legobøker? Vanlig bokhandlere? Anonymous poster hash: 48d64...da6 De kan sikkert kjøpes i vanlige bokhandler. De er lette å finne på nett, f.eks. her: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/enkeltSok.do?sok=lego&fasetter=spraak^Norsk;rom_utvidet^Bok&order=DESC&side=1&antall=10&rom=MP&nyside=0 http://www.adlibris.com/no/sok?q=lego+idebok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå