Gå til innhold

Omgangssyke? Baby 8 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 8 mnd som begynte å kaste opp i natt. Han kastet opp hvert 10 minutt i 1 time, sov i 45 minutter, kastet opp i 30 min, sov i 30 min osv. Hannj var veldig blek og slapp og kastet til slutt opp magesyre i mange runder. Nå er det 6 timer siden siste gang, han vil ha melk og fruktmos og bare smiler og er fornøyd. Kan det være omgangssyke som har gått over så raskt, eller kan det være noe annet?

Anonymous poster hash: e5228...e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt være omgangssyka ja. Den er jo forskjellig fra person til person.

Skrevet

Ja.

Ville gitt en skje mos og ventet fem/ti min før neste skje slik at magen ikke får sjokk.

Mine har ikke klart å regulere seg når de var så små så de kunne spise til de kastet opp igjen.

Anonymous poster hash: d68ad...973

Skrevet

Har en baby på 8 mnd som begynte å kaste opp i natt. Han kastet opp hvert 10 minutt i 1 time, sov i 45 minutter, kastet opp i 30 min, sov i 30 min osv. Hannj var veldig blek og slapp og kastet til slutt opp magesyre i mange runder. Nå er det 6 timer siden siste gang, han vil ha melk og fruktmos og bare smiler og er fornøyd. Kan det være omgangssyke som har gått over så raskt, eller kan det være noe annet?

Anonymous poster hash: e5228...e76

Gått over så raskt?? Synes da dette hørtes ut som et helt vanlig forløp jeg. Hva annet skulle det være?

Anonymous poster hash: 428cc...c7d

Skrevet

Vi hadde omgangssyke på vår lille for noen uker siden. Varte i flere dager. Men kun oppkast på natt. Ellers i grei form på dagen. Forhåpentligvis er det over for deres del, men kan være det kommer tilbake på kveldstid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...