Gå til innhold

flere som har babyer som er "redd" pappaen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er straks 3 mnd nå og gråter så fort pappa bærer/snakker og mater. Kommer hun til meg så roer hun seg med en gang, begynner å prate og smile. Kan smile til pappa hvis jeg holder hun.

Husker ikke hvordan de to andre var da det er 6 og 8 år siden.

Er deres sånn?

Anonymous poster hash: 7b4ac...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stakkars mannen i hus her hjemme, for her har ingen av våre barn heller ville kommet til den snille pappan sin. Han ble jo litt lei seg, og det skjønner jeg. Jeg hadde også blitt super lei meg. Men han skjønte det var slik, jeg ammet og de har jo hengt på meg mesteparten av døgnet.

Det blir jo bedre. Nå når de er større (3 til 8 år) så er vi jo likestilte. Da er mamma og pappa like gode :)

Anonymous poster hash: 262ea...3f3

Skrevet

Jupp, samme her. 3-åringen kan fortsatt være sånn i perioder, men vi ser en veldig direkte kobling mellom de periodene og periodene mannen jobber mye overtid. Baby er bare 4 mnd, men roer seg lettere hos meg ja. Dårlig med melk hos pappa, sånn er det

Anonymous poster hash: 03350...a11

Skrevet

Takk for svar 😊

Her får hun flaske, men godtar ikke at pappa gir hvis hun hører jeg er i rommet..hehe..syns det er litt "trist" for pappa sin del, men vet det blir bedre etterhvert☺ hun er jo hos meg hele dagen så er jo ikke så rart heller.

Hi

Anonymous poster hash: 074dc...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...