Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 Kan man levere gaver dit eller bare penger? Anonymous poster hash: f06f9...fa0
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Til gryta kan du bare levere penger, men de har jo gjerne andre innsamlingsaksjoner også. Innpakkede gaver tror jeg ikke de vil ha da, der er det for mange som har ødelagt. Folk leverte inn brukte, møkkete og ødelagte ting ferdig innpakket, også leverte frelsesarmeen det videre til noen stakkars vanskeligstilte som da følte seg verre enn noen gang når de åpnet pakken. Etter noen sånne episoder ønsker de gaver som ikke er pakket inn, så de kan vurdere hva det er, selv pakke det inn og gi det til riktig mottaker. Anonymous poster hash: a1d6d...e5e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 http://www.frelsesarmeen.no/no/presserom/hoyre_kolonne/siste_pressemeldinger/Oppfordrer+til+gaver+i+julegrytene+i+Bergen..d25-SwtzW1Q.ips Anonymous poster hash: 6e7d0...7bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå