Gå til innhold

Frelsesarmeens julegryte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man levere gaver dit eller bare penger?

 

Anonymous poster hash: f06f9...fa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til gryta kan du bare levere penger, men de har jo gjerne andre innsamlingsaksjoner også.

 

Innpakkede gaver tror jeg ikke de vil ha da, der er det for mange som har ødelagt. Folk leverte inn brukte, møkkete og ødelagte ting ferdig innpakket, også leverte frelsesarmeen det videre til noen stakkars vanskeligstilte som da følte seg verre enn noen gang når de åpnet pakken. Etter noen sånne episoder ønsker de gaver som ikke er pakket inn, så de kan vurdere hva det er, selv pakke det inn og gi det til riktig mottaker.



Anonymous poster hash: a1d6d...e5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...