Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #1 Skrevet 12. desember 2016 I år har jeg fokusert på mye kos med våre små. Har derfor bakt mye😊 Bakt sjakkruter, fylte kjeks, pepperkaker og pepperkakehus. Mamma har bakt colapinne, krumkaker og Snickerskake. Så mer som nok bakst😂 Også må jeg bare ha litt berlinerkranser men det skal jeg bake alene siden de er litt vanskelig å få til. Og jeg har ikke rundvasket og er enda uke ferdig med alle gavene. Men det ordner seg😉 Anonymous poster hash: b918c...feb
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #2 Skrevet 12. desember 2016 Er ikke ferdig med gavene,rundvask før jul i år er ikke aktuelt,å har kun kjøpe julekaker fra butikken her. Å vet du hva?? Det blir jul likevel! Anonymous poster hash: 5e642...3b2
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #3 Skrevet 12. desember 2016 Vi har bakt pepperkaker. Denne uka skal jeg lage kokosmakroner, havreflarn og kransekake. Neste uke skal jeg lage sursild og sylte. Hjemme i permisjon i år, deilig med litt god tid 😊 Anonymous poster hash: 06365...420
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 Engelsk fruktkake, vørterbrød og pepperkaker (som barna spiste etterhvert). Har også laget lammerull. Skal bake horn, loff, rugbrød, lage julesild og viltpate. Blir nok marshmallows, macroner, krumkaker og kransekake etterhvert. Anonymous poster hash: 9b45b...01e
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Pepperkaker hittil :-) Skal bake brune pinner, peppernøtter og krumkaker ila uken :-) Anonymous poster hash: 8362c...e1c
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 Hadde juleverksted med familien min (mor,søsken,barn etc) forrige helg og da lagde vi: pepperkakehus,pepperkaker, kokosmkroner, mintkuler og delfiakake. Utenom det skal vi ikke lage noe mer. Rekker ikke spise opp alt, og ikke er jeg superbegeistret for julekaker heller. Rundvask av hus har jeg ikke vurdert en gang. Julegavene er nesten helt i boks. Gleder meg til rolige dager sammen med familien. Det er det julen handler om. 😊💗🎅 Anonymous poster hash: 1fa0c...ee7
Modesty Blaise. Skrevet 12. desember 2016 #7 Skrevet 12. desember 2016 Jeg liker å bake, og syns det er morsomt og avslappende. Så jeg har sikkert bakt mer enn det som er vanlig. Har lagd biscotti, brune pinner, pepperkaker, sjakkruter, berlinerkranser, lefse, risboller, kransekakestenger og pepperkakehus. I tillegg har vi lagd gelegodtteri, karameller, fudge. Har igjen å lage litt forskjellige typer konfekt, konfektkake og havreflarn. Og får jeg ånden over meg så blir det også goro Koser meg når jeg driver på, så det pleier å bli alt for mye 😂
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 Har ikke bakt så mye selv, men hadde bakedag sammen med noen venninner, og alle bakte en stor porsjon av ett slag hver, som vi delte smart og hyggelig Anonymous poster hash: e757a...269
Luksusdyret Skrevet 12. desember 2016 #9 Skrevet 12. desember 2016 Ungene har bakt kakemenn og vi skal bygge pepperkakehus til uka. Synes julekaker smaker vondt, de er tørre og har lite smak, så bruker nesten aldri å bake noe bortsett fra krumkaker.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #10 Skrevet 12. desember 2016 Har ikke bakt noe foreløpig, men barna har bakt havreflarn med morfaren sin. Planen er å få til pepperkaker og hjemmelaget marsipan i hvert fall, og så så kanskje noe annet godt, som sjokoladetrøfler, brente mandler eller fløtekarameller. Har ikke så store ambisjoner - selve julstemningen er det vitkigste. Anonymous poster hash: acad9...740
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #11 Skrevet 12. desember 2016 har bakt pepperkaker, pepperkakehus, berlinerkranser, smultringer og sirupssnipper i helgen. Planlegger å bake kakemenn, krumkaker og halvmåner neste helg. Så blir det konfektlaging i uka Julevasken tar jeg kommende søndag Julegavene er stort sett handla inn, og julematen kjøpes i neste uke. Anonymous poster hash: 2f453...7f4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #12 Skrevet 12. desember 2016 Krumkaker og sjakkruter. Blir vel en bakerunde til før jul og da tar jeg pepperkaker, kolakaker, og noen alternative varianter uten sukker og smør og gluten pga. Diabetes og allergi i slekta. Anonymous poster hash: ace30...fe4
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #13 Skrevet 12. desember 2016 Jeg har hatt to bake kvelder med venninner og skal ha en til. Foreløpig har vi laget flattbrød, fattigmann, goro, hjortetakk og berlinerkranser. Den siste kvelden lager vi litt mer moderne kaker. Ungene lager pepperkaker og smørskiver og så lager vi konfekt sammen. Anonymous poster hash: 06d47...4d6
sug lut Skrevet 12. desember 2016 #14 Skrevet 12. desember 2016 Sandnøtter og fruktkake er i hus. Pepperkaker til helga, alt annet etter innfallsmetoden.
amandine Skrevet 12. desember 2016 #15 Skrevet 12. desember 2016 Pepperkaker og fruktkake bakt, til helgen pepperkakehus og peppernøtter og berlinerkranser. Og så får vi se.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #16 Skrevet 12. desember 2016 Pepperkaker og nugattikonfekt er ferdig. Skal ikke feire jul hjemme, så baker bare fordi vi synes det er gøy å bake. Håper å rekke å lage kransekakecookies, julemarsipan og bountykuler også. Anonymous poster hash: 42e60...a55
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #17 Skrevet 12. desember 2016 Vanlig og gaffel-pepperkaker, Sarah Bernard langpanne, julebrød, risboller, krumkaker, berlinerkranser, brente mandler, to formkaker og sjakkruter Anonymous poster hash: e7d44...e3b
skinnfilla Skrevet 12. desember 2016 #18 Skrevet 12. desember 2016 Pepperkaker foreløpig. Skal bake maryland cookies Lage risbolle Pepperkakehus skal pyntes Kokosmakroner Smultringer Nå er vi stort sett ferdige med avslutninger her og der, tenning av julegran,julemarked og nissemarsj/nissefest. Nå har vi mange ,fine ettermiddager fram til jula setter inn for fullt 🎄
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2016 #20 Skrevet 12. desember 2016 IKKE NOE! Men en venninne kom med sirupskjeks, biscotti og søte havrekjeks, en annen venninne har gitt meg en kransekake og min eksmann kom med en hel boks spekulasi. Vi er litt i livskrise akkurat nå. Så de gjør det fordi de syns synd på meg. Jeg er veldig takknemlig. Anonymous poster hash: 4e58b...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå