Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Noen som vet? Anonymous poster hash: 65ec3...579
It's all about me Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Europris. Der får du 3pk helt ned i 39,- Men de har også LED-spotter til 59,- pr.stk. De holder mye bedre.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Europris. Der får du 3pk helt ned i 39,- Men de har også LED-spotter til 59,- pr.stk. De holder mye bedre. Takk Er LED spotter de som ikke blir varme? Jeg har spotter i taket, og de går hele tiden, blir gal. De tåler ikke "støy" fra leiligheten over Når det er mye folk der oppe som går over gulvene, så kan jeg banne på at flere spotter er sloknet neste dag. Anonymous poster hash: 65ec3...579
It's all about me Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Takk Er LED spotter de som ikke blir varme? Jeg har spotter i taket, og de går hele tiden, blir gal. De tåler ikke "støy" fra leiligheten over Når det er mye folk der oppe som går over gulvene, så kan jeg banne på at flere spotter er sloknet neste dag. Anonymous poster hash: 65ec3...579 Det er det. Har også begynt å bytte til LED da de vanlige gikk HELE TIDEN. Koster litt mer, men hvis jeg slipper å bytte 5 av 15 pærer i mnd. er det verdt det.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Takk Er LED spotter de som ikke blir varme? Jeg har spotter i taket, og de går hele tiden, blir gal. De tåler ikke "støy" fra leiligheten over Når det er mye folk der oppe som går over gulvene, så kan jeg banne på at flere spotter er sloknet neste dag. Anonymous poster hash: 65ec3...579 Men det er jo fordi at du ikke kjøper skikkelig kvalitet. De spotene jeg har i hus, har jeg hatt i 4-5 år nå. Vi har skiftet en spot på de årene. Og de står på hele dagene omtrent. Anonymous poster hash: cb018...aa6
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Men det er jo fordi at du ikke kjøper skikkelig kvalitet. De spotene jeg har i hus, har jeg hatt i 4-5 år nå. Vi har skiftet en spot på de årene. Og de står på hele dagene omtrent. Anonymous poster hash: cb018...aa6 Hvor kjøper jeg gode spotter da? Anonymous poster hash: 65ec3...579
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Det er det. Har også begynt å bytte til LED da de vanlige gikk HELE TIDEN. Koster litt mer, men hvis jeg slipper å bytte 5 av 15 pærer i mnd. er det verdt det. Ja, jeg tenkte jeg skulle prøve LED spotter og se om det er bedre. Satt i 8 nye spotter for litt over en uke siden, i dag lyser det kun i 3 av de Skal sjekke Europris Anonymous poster hash: 65ec3...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå