Gå til innhold

Marcus & Martinus er så oppskrytt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner at småjenter synes de er stas... Men så på Nobel konserten nå, og de kan jo absolutt ikke synge bra....! Synd at ikke folk med skikkelig talent heller blir løftet opp og frem...

Anonymous poster hash: b273f...137

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene! Ta deg sammen, menneske. 

Anonymous poster hash: fe3b6...c38
Skrevet

Jeg så ikke Nobel konserten selv, så vet ikke hva de fremførte der.

Men M&M kan virkelig synge suverent LIVE. De er bedre på scenen enn mange voksne som har vært i bransjen lengre enn M&M har levd.

Hvis de fremførte litt dårlig idag er det bare en av mange opptredner, og skjønner de godt hvis nervene tok overhånd.

M&M har ikke bare sjarm å flyte på, de har en solid dose talent også.

Skrevet

Jeg har faktisk vært på konsert med gutta og de kan synge. De er superflinke! Ikke min smak i musikk, men så er jeg også godt over 40 år. Uansett, de har talent!

Anonymous poster hash: 085ca...57e
Skrevet

Synd hvis de ikke traff på den ene konserten. Men du tar nok feil hi. De ville ikke vært der de er i dag uten talent.

De har fengende musikk, de har scenetilstedeværelse, de har fine stemmer, ja, rett og slett full pakke...

Heldigvis er de flere som er enige med meg ;)

Anonymous poster hash: 3d11d...46a

Skrevet

Skjønner at småjenter synes de er stas... Men så på Nobel konserten nå, og de kan jo absolutt ikke synge bra....! Synd at ikke folk med skikkelig talent heller blir løftet opp og frem...

Det var flaut ja🙈

Anonymous poster hash: 33e9e...85d

Skrevet

To talentfull gutter. Og du er da langt over målgruppa.

Syns ikke noe om å snakke sånn om barn :/

Anonymous poster hash: 1b549...c18

Skrevet

Flotte gutter og bra show for all del. Men det er noe veldig "musete" og surt med stemmene. Det må da være lov å si!

Det er ikke noen historiske stemmeprakter ute å går liksom...

hi

Anonymous poster hash: 991b7...795

Skrevet

Hvor gamle er de, 14 år?

Min sønn er 15 år og siste året har voksenstemmen kommet på plass etter en litt "pipete" stemmeskifteperiode. Hvordan er dette for syngegutter egentlig, kan de synge gjennom hele stemmeskiftet eller må de ta en pause? 

Det er vel gjerne sånn at gutter som er musikalske og kan synge før stemmeskiftet også kan synge rent og pent etter stemmeskiftet?

Anonymous poster hash: 3bd3a...9ff
Skrevet

Jeg driter i om de ikke kan synge. Tror ikke foreldrene mine var så stor fan av BSB eller Spice Girls heller så jeg biter det i meg og synger med. Skal på konsert i mars, og jeg gleder meg masse. Ikke pga musikken men fordi jeg elsker å se datteren min glad. Jeg er fan av alt som gjør henne lykkelig :) 

Skrevet

Jeg driter i om de ikke kan synge. Tror ikke foreldrene mine var så stor fan av BSB eller Spice Girls heller så jeg biter det i meg og synger med. Skal på konsert i mars, og jeg gleder meg masse. Ikke pga musikken men fordi jeg elsker å se datteren min glad. Jeg er fan av alt som gjør henne lykkelig :)

København??

Jeg syns ikke de var gode i kveld. Men vi har vært i spektrum og på endel andre små konserter og jeg må si at de virkelig kan!! Spektrum var konge!!

Anonymous poster hash: 696d7...04c

Skrevet

Kanskje de var nervøse ? Husker vi benka oss forran tvn for å se Aqua live på MTV music awards. DET var surt det. Vi holdt på å dævve.

Anonymous poster hash: f07e5...10b

Skrevet

Jeg synes de var veldig gode på nobelkonserten. Nå er jeg nok blitt en fan av m&m jeg også, vi var på konserten i Oslo Spektrum og den var fantastisk bra.

Gutta kan synge, de er veldig flinke på scenen og har virkelig talent.

Vi har vært på flere konserter med gutta og er alltid fornøyd.

Skrevet

Djeeeze ... de er tolv ... skaffe deg et liv, HI.

Skrevet

De har uansett greid å bli Norges størst popstjerner, så noe bra må de jo ha ved seg. Få som klarer å fylle konsertlokalene som dem.

Men jeg synes det er mye mer særpreg og trøkk i de norske låtene deres. Når de synger på engelsk, som på nobelkonserten blir det mer anonymt, kunne vært hvilken som helst popstjerne.

Anonymous poster hash: a0451...2a7

Skrevet

De var søte og sjarmerende som smågutter som sang på dialekt. Men de er milevis langt fra å kunne bli noe særlig mer enn det, og internasjonalt kommer de aldri til å ha noe å bidra med.

Jeg synes det er flaut at de dras fra i internasjonal sammenheng, huff og huff.

Anonymous poster hash: ff4b4...493
Skrevet

De frontet jo ungdommen, det var derfor de var på nobelkonserten. De snakket jo til presidenten, og jeg synes de gjorde en flott jobb. 

Også liker jeg musikken=)))

Skrevet

De solgte ut spektrum fortere enn et hvilket som helst annet band har gjort. Om du ser bort fra karpe diem, men de har til gjengjeld holdt på en god del år.

De tjener svimlende summer og jentene elsker de! Jeg syns det er stas å bli med på konsert, jeg føler meg ung og bwkymrigsløs igjen. Husker jeg elsket BSB, og føler virkelig med datteren min når hun gråter og hikster fordi "de er såååååå fiiiiiiine" :)

De kommer nok ikke til å opparbeide seg en karriere som U2, men så er det ikke sikkert det er målet heller. La de nå holde på. Syns forøvrig de har lagt av seg endel av denne ufordragelige oppførselen de hadde, og de fremstår langt mer sympatiske nå. Men så er de også bare 14 år, så det begrenser seg hva man kan forvente

Anonymous poster hash: 696d7...04c

Skrevet

De er flinke!De er 14 år og tjener mer enn meg som har flere års utdannelse og er godt voksen👍🏻Jeg bøyer meg i støvet👏🏻✨

Anonymous poster hash: a9850...8b4

Skrevet

De er flinke!De er 14 år og tjener mer enn meg som har flere års utdannelse og er godt voksenJeg bøyer meg i støvet✨

Anonymous poster hash: a9850...8b4

Verden vil bedras, det har lite med flinkhet å gjøre.

Anonymous poster hash: ff4b4...493

Skrevet

Jeg er enig, men det kan man visst ikke si høyt. Ikke ser jeg sjarmen med den heller, kun to ungdommer som er alt for høye på seg selv.

Anonymous poster hash: e3254...fe8

Skrevet

Bare fordi BARN ikke har gjort det så bra på den ENE konserten (sikkert med masse nerver, det er jo Nobel-konsert!), betyr det ikke at de mangler talent. Jeg er selv musiker og synes det har vært mye tragisk dårlig vokal på Nobel-konserter generelt, levert av voksne kjendiser. Guttene har talent, tør å stå på en scene og skriver mye av låtene sine selv. Hvis du aldri har stått på en scene i en fullsatt konserthall (noe jeg har gjort), kan du overhode ikke kritisere dem som blir nervøs og synger litt falskt foran slik publikum. Tro meg, det er drittskummelt.

Anonymous poster hash: 17319...9ac

Skrevet

Synes de var flinke jeg. Jeg har ikke hørt noe særlig av de tidligere (har ikke jenter, haha), og ble positivt overrasket i går.

Anonymous poster hash: dc239...614
Skrevet

Flotte gutter og bra show for all del. Men det er noe veldig "musete" og surt med stemmene. Det må da være lov å si!

Det er ikke noen historiske stemmeprakter ute å går liksom...

hi

Anonymous poster hash: 991b7...795

Hvorfor skal det "være lov" å si det? Jeg er så møkka lei av folk som påberoper seg å kunne si hva som helst om offentlige personer, fordi "de har jo valgt det selv"! Hvis du ikke har noe godt å si, kan du holde kjeft.

Det er ikke rart at det er drøssevis med unger som går rundt og snakker dritt om folk, når de har mødre som ser et behov for å sitte å slenge dritt om barn på et anonymt nettforum. Forkledt som konstruktiv kritikk, selvsagt..

Skrevet

Jeg er enig, men det kan man visst ikke si høyt. Ikke ser jeg sjarmen med den heller, kun to ungdommer som er alt for høye på seg selv.

Anonymous poster hash: e3254...fe8

Oh, fu** off! VOKSNE mennesker som sitter og vrenger ut av seg ting som dette her?! Jeg mister pokker meg trua på menneskeheten.

Hvor høy er ikke du på deg selv, som kan sette deg til doms over et par gutter på 12 år?! Du har virkelig issues altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...