Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Naboen min har drevet på å pusset opp leiligheten vegg i vegg med oss grunnet han skal selge. Nå har han fått solgt leiligheten og flytta ut, og de nye naboene har flyttet inn. Problemet er at for 5-6 dager siden lå det plutselig bare 3 store søppelsekker og en trappestige slengt utfor mi leilighet, det ser ut som innholdet er plater og diverse avfall etter oppussing. Jeg tenkte først jeg skulle slenge dem tilbake, men nå bor det jo nye folk der og det er jo ikke en veldig bra start på naboforholdet. Hva skal jeg gjøre? Er jo fadermeg ikke minjobb å kaste naboens avfall er det vel?? Ikke får jeg tak i nummeret eller facebooken hans heller, så får ikke spurt om det er han, men mistenker det sterkt. Har ligget så lenge nå også at jeg tviler på han har noen intensjon om å hente det.... Anonymous poster hash: 23f39...2fd
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Gå bort til de nye naboene, forklar situasjonen og spør de pent om de kanskje kan be forrige eier hente skrotet sitt, eller be om kontaktinfo til mannen. Anonymous poster hash: b73c1...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå