Gå til innhold

Hadde du gått fra partneren din hvis.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere ikke hadde hatt barn sammen?

Anonymous poster hash: cb620...ca1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sikkert vi hadde vært kjærester idag nei. Sånt kan man aldri vite. Men da hadde nok både jeg og han hatt barn med noen andre 😊

Anonymous poster hash: e619f...2f8

Skrevet

Vi hadde ikke barn sammen da han døde, men jeg hadde ingen planer om å gå fra ham likevel. Så nei.

Anonymous poster hash: e9f19...b78

Skrevet

Vi var jo sammen i 5 år før vi fikk barn, og vi gikk jo ikke fra hverandre da... Det holdt på å ryke da vi fikk kolikkbaby. Men vi kom oss gjennom det. Og jeg føler ikke at vi er sammen kun for barnas skyld, så jeg tror ikke jeg hadde gått nei...

Anonymous poster hash: 97157...de0

Skrevet

Definitivt

Anonymous poster hash: c24c7...da6

Skrevet

Tror ikke vi hadde vært sammen, nei.

Anonymous poster hash: 2ffa3...286

Skrevet

Jeg gikk fordi vi hadde barn sammen.

Min nye kjæreste og jeg skal ikke ha barn sammen.

Anonymous poster hash: 10a1f...855

Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 29b1f...779

Skrevet

Hadde du spurt for noen mnd siden hadde jeg helt klart sagt ja. Nå har ting blitt bedre så svaret er at jeg vdøet ikke, men håper ikke det.

Anonymous poster hash: 085c7...865

Skrevet

Ja det tror jeg... hadde fått for lenge siden.

Anonymous poster hash: 49c40...d50

Skrevet

Det er ganske umulig å svare på.

Vi hadde det fint sammen da vi ikke hadde barn, kanskje hadde vi hatt det like bra fremdeles?

Nå har vi 4 barn sammen og har vært gift i 16 år, mye har selvfølgelig skjedd med forholdet vårt på den tiden. Nå handler samlivet vårt mye om å organisere en stor familie, og det fikser vi greit. Men hvordan forholdet vårt hadde vært uten barna å sirkle rundt er umulig å svare på...

Jeg tror vi ville hatt det godt sammen også uten våre flotte barn :)

Anonymous poster hash: 83571...b87
Skrevet

Ja, veldig sannsynlig. Vi fikk barn for fort i forholdet. Verdens flotteste (!?!) selvsagt, men likevel...

Anonymous poster hash: ec848...fe2

Skrevet

Nei. Vi var sammen i 10 år før vi fikk barn sammen. Jeg elsker han, han er ikke bare mannen min, han er bestevennen min og kjæresten min og min klippe. I tillegg er han verdens beste pappa.

Anonymous poster hash: 06672...28f

Skrevet

Hadde nok ikke det.

Eller når vi krangler så har jeg mest lyst å pakke å dra i en timestid før jeg får roa meg ned :P men det går over :)

Anonymous poster hash: 577b9...721

Skrevet

Nei. Vi har vært sammen i snart 17 år, og jeg elsker ham mer for hver dag som går.

Anonymous poster hash: ebd46...f9a

Skrevet

JA

Anonymous poster hash: 4aadb...3f9

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Man holder ikke sammen bare pga barna

Anonymous poster hash: 93356...93c

Skrevet

Vet faktisk ikke....Å få barn har vært et livsmål for meg. Om han hadde nektet meg muligheten og ikke ønsket barn selv, så tror jeg kanskje det. Om barnløsheten var et resultat av at vi ikke fikk det til, så hadde jeg ikke gått.

Vi har vært sammen i 10 år og har to unger. Jeg anser forholdet som bunnsolid, med dyp og gjensidig respekt for hverandre. Men det er nok også et godt forhold fordi vi har de samme målene og ønskene for livet.

Anonymous poster hash: 94631...c0e
Skrevet

Jeg hadde gått hvis han ikke hadde ville hatt barn. hadde vi prøvd, men ikke fått, hadde jeg blitt. Vi var ufrivillig barnløse i mange år, men fikk 2 tilslutt.

Anonymous poster hash: d14fa...229

Skrevet

Nei. Vi var sammen i 5 år før vi fikk barn. Vi har jo en fortid og et forhold UTEN barna... 

Anonymous poster hash: d9b43...c03
Skrevet

Jeg hadde gått hvis han ikke hadde ville hatt barn. hadde vi prøvd, men ikke fått, hadde jeg blitt. Vi var ufrivillig barnløse i mange år, men fikk 2 tilslutt.

Anonymous poster hash: d14fa...229

<3 <3 Så bra :)

Anonymous poster hash: 94631...c0e

Skrevet

Ja!!

Anonymous poster hash: dfd1f...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...