Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Hater det! Var veltrent og aktiv frem til jeg var 25 år, så dabbet det av. Nå har jeg to barn og en slapp dvask kropp :-/ lyst å kunne gå på stranden neste sommer med stolthet! Hvordan bli glad i å trene igjen? Anonymous poster hash: ce643...e1c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Finn noe som er morsomt. Jeg hater å jogge og å gå på fitness-senter. Men liker å svømme, danse, gå turer og måke snø. Anonymous poster hash: ead30...df8
Superdolly Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Det er så enkelt som anonym ...df8 sier: Du må finne en aktivitet du liker. Jeg hater å jogge og mistrives på helsestudio. Jeg elsker trening med stor ball, derfor er det min aktivitet. Så liker jeg å svømme, og gjør det av og til.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Svaret er JA! Begynn i det små. Gjør noe du mestrer lett og synes er gøy. Gå tur, dans, svøm, ri... Hva enn som gjør deg glad Bruk musikk om du liker det. Du skal glede deg til aktiviteten. Mål gjerne fremgang om du synes det er gøy. Etter hvert som formen kommer seg vil du like mer og mer å være i aktivitet. Sannsynligvis vil du også begynne å like andre treningsformer. Jeg begynte å prøve masse forskjellige ting. Likte bare et par aktiviteter i starten. Men nå liker jeg til og med å jogge!!! Som alltid har vært noe jeg hatet. Det er gøy å være i god form Anonymous poster hash: 0a397...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå