Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #1 Skrevet 11. desember 2016 Er de genuint opptatt av dere og barna? Anonymous poster hash: d698c...87b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #2 Skrevet 11. desember 2016 Nå lever ikke min far, men min mor er genuint opptatt av oss barna (Vi er 4 søsken) Anonymous poster hash: 30250...3b8
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #3 Skrevet 11. desember 2016 Nei, ikke noe særlig. Mamma var mest opptatt av alkohol og alkoholvenner. Hun er død nå. Pappa er mer interessert i den nye dama og hennes barn. Han var her på besøk for 5 år siden. Anonymous poster hash: b66e9...bc9
Husbygger Skrevet 11. desember 2016 #4 Skrevet 11. desember 2016 Nei ikke idet hele tatt. Viser interesse på Facebook, men er aldri på besøk og stiller aldri opp for oss på noen som helst måte.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #5 Skrevet 11. desember 2016 Ja, litt for mye. Ser ingen feil med oss. Anonymous poster hash: aafc1...765
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Nei 😂det har de vel aldri gjort heller 😔 Anonymous poster hash: 5e359...de5
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 Nei ikke idet hele tatt. Viser interesse på Facebook, men er aldri på besøk og stiller aldri opp for oss på noen som helst måte. Samme her. Anonymous poster hash: 0d60a...d4f
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #8 Skrevet 11. desember 2016 Hehe nei! Jeg er familiens store beskymring Det er søsteren min som er gift,god jobb og 2 unger som klarer seg fint,som er favoritten deres. Anonymous poster hash: dd44a...4de
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #9 Skrevet 11. desember 2016 Sånn passe... Anonymous poster hash: 8c176...4fc
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #10 Skrevet 11. desember 2016 Når jeg fortalte at jeg var gravid så var det en kastrofe pga jeg kom til å bli alene,mens når søsteren min kom 3 dager etterpå å sa at hun var gravid så jublet mamma av glede. Det var vondt for meg å se på.. Anonymous poster hash: dd44a...4de
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #12 Skrevet 11. desember 2016 Ja. Forguder og bekymrer seg for. Anonymous poster hash: 7e725...93b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #14 Skrevet 11. desember 2016 Ja,de ønsker oss på besøk hele tiden. De ønsker å ha barnebarna mer enn de egentlig makter. Begge er pensjonerte nå,de har arbeidet veldig mye hele livet,både på jobbene og utenom,bygd hus og hytte selv. Nå har de veldig mye tid til overs. Anonymous poster hash: bbbda...460
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #15 Skrevet 11. desember 2016 "Forguder"??? De er glade i oss, det er vel bra nok? Anonymous poster hash: 5d01e...38c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #16 Skrevet 11. desember 2016 Når jeg fortalte at jeg var gravid så var det en kastrofe pga jeg kom til å bli alene,mens når søsteren min kom 3 dager etterpå å sa at hun var gravid så jublet mamma av glede. Det var vondt for meg å se på.. Anonymous poster hash: dd44a...4de Hvordan forklarte hun sin ulike reaksjon? Anonymous poster hash: 5d01e...38c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #17 Skrevet 11. desember 2016 De er veldig glad i søsteren min og meg, men forguder....nei, det vet jeg ikke! 😊 Barnebarna sine derimot, det er toppen av lykke! Om de ikke har møtt de på 7-10 dager er det krise men de løper ikke ned dørene her heller. Mine foreldre er spreke og sosiale og er stadig på farten, men sier som regel ja når vi ber om barnevakt. Føler vi har et nært forhold hvor alle ønsker det beste for hverandre uten å bli for "krevende og kveldende". Føler meg veldig heldig m min lille og nære familie. Anonymous poster hash: 4054e...0c1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #18 Skrevet 11. desember 2016 Hvordan forklarte hun sin ulike reaksjon?Anonymous poster hash: 5d01e...38c Søsteren min hadde vært samboer i 7 år å hadde ett barn fra før av,så hun ser på det som ett stabilt forhold.Mens det var jo katastrofe at jeg skulle bli alene med ett barn.. Jeg har vært alene med sønnen min i 5 år nå å det går veldig fint. Jeg trenger ikke en mann for å klare å ta vare på min egen unge. Anonymous poster hash: dd44a...4de
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #19 Skrevet 11. desember 2016 Tja..de er glad i oss. Men forguder? Nei. Anonymous poster hash: 41649...b32
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #20 Skrevet 11. desember 2016 Nei. Min mor likte oss ikke, og min far kan såvidt holde oss ut i korte perioder. Anonymous poster hash: 826f8...001
februarprins2013 Skrevet 11. desember 2016 #22 Skrevet 11. desember 2016 ja veldig, spesielt barnbarna
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2016 #23 Skrevet 11. desember 2016 Hi stiller vel egentlig to ganske ulike spørsmål:p Mamma er absolutt genuint opptatt av både meg og mine søsken. (Pappa er mest opptatt av sin nye kjæreste og hennes sønn). Og hun er veldig glad i oss! Men forguder? Njaei..det blir litt for rart å se på det sånn men hun forguder barnebarnet sitt 😊 Anonymous poster hash: 10563...574
Guttaboys Skrevet 11. desember 2016 #24 Skrevet 11. desember 2016 Ja, men nå er det barnebarna som er mest i fokus. Naturlig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå